2009. április 18., szombat

VENDÉGSÉGESKEDÉS



Tegnap hivatalosak voltunk Macival egy jó kis kerti partyra, ahol sütés,főzés,dumálás, nevetés volt beígérve. Nos ebből minden stimmelt , csak a kert nem.

Illetve volt kert /nagyon édes/ 2 kutyussal /Gizi&Manci/ csak az eső elmosta a kint-főzicskélést. Viszont így a házban is olyan jól éreztük magunkat, hogy az már rég volt!!!
Sokat beszélgettünk nagyon aranyos emberekkel, és ez bizony nagyon hiányzik ám a mai /v/álságos időkben!!!Igen ritka, hogy baráti körben bármiről lehet dumálni!Valahogy mindenhol a politika jön elő és ez megmérgezi a dolgokat, még akkor is ha ugyanarról az oldalról nézzük !
Persze tegnap is ejtettünk erről szót, de a dumálás 95%-át nem ez tette ki!Mindenkinek van politikai véleménysorozata, és azt nézze a tévén, de ne erőltesse rám Barátok közt!
Punktum!

Szóval helyes kis házikó, benne egy nagyon édes Zsuzsa nénivel, aki egy kis szőke tündér! Nomen est omen! A név kötelez:valahogy a Zsuzsák nekem és velem, mindig olyan kedves emberek!!!!!

Zszuzsa néni és Andris olyan finom kis dolgokat készített, hogy sikerült úgy beebédelni, hogy aztán kollektíven nem bírtunk megmozdulni.Klárika jól járt, mert a terhesnadrágok állíthatóak/bővíthetőek, így kiengedte Magának és persze a Babának!! Babáról még nem tudni hogy milyen nemet választott magának, majd még egy hónap és talán az ultrahangon elárulja. Mindenestre nagyon izgi a dolog, ki rejtőzik a pocakban, milyen lesz ha már kint lesz?! Én nagyon kíváncsi vagyok, mikor játszhatok már Vele!!!!!

A házikó renoválás előtt van, de szerintem így is jópofa.A fiatalok majd átszabják a kedvükre.Volt ott ám még valami , egy igazi kályha:zöld, fényes csempékből, volt padkája, amin lehet üldögélni,és volt olyan kis lyuk a padka alatt, a fának is. Nem akartam asztalt bontani /nem a lábait leszedni!/, nem szerettem volna külön ülni, így most nem mertem a kis padkán csücsülni!De egyszer reszkessetek Andris, odacsücsükélek arra a kis herzig padkára!

A kert is édes, szalonnasütővel a diófa alatt.Mondjuk eső nélkül. Legközelebb viszek fényképezőgépet és akkor majd ország-világ megláthatja!Meg esernyőt is, biztos ami biztos!

Gizi és Manci a 2 véreb!
Gizi a maga 12 évével, kissé lassú véreb.Bajor Gizi kései reinkarnációja:fekszik a szőnyeggel bélelt házában a szemerkélő esőben, és ha kimegy valaki a kertbe, akkor nagy unszolásra végre kikászálódik.Odakecmereg az "öregasszony Gizi" egy kis simogatásra, és ha megkapja akkor egyszercsak feléled és 2 éves nőci-kutya lesz belőle.Megjön a hangja is és olyan tempóban próbál a házba besurranni, hogy az ajtókat nem lehet abban az iramban bezárni.Csak úgy besomfordálna!!!Aztán a hangjáról nem is beszélek!Tud veszekedni, hogy valaki szórakoztassa újra:tessék visszamenni a kertbe az esőben és igenis simogatni és a játékát dobálni!

Manci már nem könnyű eset nekem,mert ugyan amikor Andris magukhoz vette a menhelyről, odahozta hozzánk és Manci /aki rólam kapta a nevét!!!!/ nagyon édes kiskutya volt.Csakhogy azóta, kb.fél éve nem találkoztunk.Manci és Gizi pittbullok!Harcikutyák! A vérmérsékletük nekem "kiszámíthatatlan". Lehet hogy ezért kapta a Manci nevet rólam:nomen est omen!!!!

Igaz Macinak úgy üldögélt mindkét kutyus hogy simogassa, mint két kis kezesbárány. Az egyik kutya jobbra, a másik balra ült és élvezték a simizést!!!
Tény: nekem nem volt saját kutyám még sosem, nem tudom igazán hogy kell reagálni bizonyos dolgokra.
Az is igaz hogy Manci amikor meglátott a kertben másodszor, csóválta a farkát és jött volna oda, de még mindig "buta fejjel" tartottam tőle.Talán majd legközelebb!Akkor majd nem esik az eső!

Nincsenek megjegyzések: