2009. augusztus 13., csütörtök

NYARALÁS II.


A Kastély megcsodálása után megéheztünk, így a már jól ismert Panoráma Étterem felé indultunk, Balfra.
Az étteremről már írtam Sopronkövesd címszó alatt. Nem csalt meg az ösztönünk, nagyon jó helyre tévedtünk vissza.
Kedvesek, előzékenyek voltak a pincérek, felszolgálók, az ételek kitűnőek voltak ismét.
Macit rábeszéltem egy fél kacsára, párolt káposzta és hagymás tört krumpli társaságában.Na akkor volt a fél kacsa, hogy kettőnknek is elég lett volna. Én pedig nagy kedvencemmel a rántott velő-tartármástás kombinációval bírkóztam meg.Az elmúlt 30 év legfinomabb velőit ettem meg, igaz egyet átpasszoltam Macinak, mert kifogott rajtam!!!
Utána sikerült még egy jeges kávét mgamba kanalaznom, aminek a poharát megkapam ajándékba! Most abból iszom, és felelvenedik a Panoráma Étterem szép emléke!!!



A terasz kedvenc zöld, pántos ajtókkal

A terasz melletti út

Nincsenek megjegyzések: