2009. szeptember 18., péntek

EGY NEHÉZ NAP ÉJSZAKÁJA

Itt ülök hajnali 3 óra óta.Tulajdonképpen egész jót aludtam, igaz félig ülve, mert a kötéstől nem lehet lefeküdni.Pontosabban lehet, csak nem tudok!
Sikeresen 3 darab, különböző méretű párnát vontattam be az ágyba, így lassan úgy éreztem magam, mint borsószem királylány a meséből! Macinak azért jutott egy kis hely, nyugi!
A legnagyobb és legkövérebb, duplatöltetű párnára rátettem a kispárnámat, majd végre eldőltem este 11-kor. Ekkor rájöttem hogy csak a jobb oldalamra dőlve tudok megmaradni. Hihetetlen élmény,de nem tudtam megfordulni!Este még biztos ami sicher, tettem egy kötésvédő kötést a nyakamra, sál gyanánt /Ádámka 8 évvel ezelőtti tetra pelenkája volt/.
Igen jó ötletnek bizonyult, ezért hajnali 1/2 3-kor úgy éreztem magam, mint akit egy szaunában éppen fojtogatnak!!!Sikeresen lekapartam a magamról a sálat.Addigra elzsibbadt a nyakam is, így párnacsereberélési akcióba fogtam. A ducipárnát és a kispárnát kivakartam magam alól és a lábaim alá költöztettem, majd a középső méretű , ergonómiai-oldaltfekvő IKEA párnát gyűrtem a fejem alá. Na ez igen hüje ötlet volt. A párnát megvettem és nem tudom használni!Mindenre jó,csak aludni nem tudok rajta! Borzalmasan meleg és puha.Nem mondom télvíz idején kitűnő darab, ha az ember a hóban reggelizik!
Szóval IKEA párna ki, kispárna vissza.Végre elaludtam volna, erre Maci elkezdett horkolni!Na erre besokalltam sajnos, így inkább kimásztam ide a géphez.
Érdekes a nyakamon a seb nem fáj, de a sebtapasz-ragasztó piszokul zavar és viszket a bőröm.
Ráadásul akkor méret, hogy aki szemben áll velem, annak is feltűnik a ragasztócsík a nyakam két oldalán.Körben éri a nyakincám! Masnis cica!
Úgy fogok kinézni kötözések után, mint akit ragasztószalaggal akartak megfojtani, a Helyszínelők filmben!!!Mindezt még 2 hétig ragasztás és kötözések után! Brrr!!
A nyakbiccentő izmaim bedurrantak és úgy érzem magam, mint aki testépítő világbajnokságra edz és éppen a nyakizmokkal dolgozik!
Nyakas vagyok, az már tény!

Nincsenek megjegyzések: