2009. szeptember 17., csütörtök

NESZE ITT EGY PÚP

Teve van egy púpú, van több púpú és kész. Nos én az egy púpú tevék vállfajához tartozom , illetve tartoztam ma reggelig.Történt hogy egy bő héttel ezelőtt a nyakamon hátul, jött egy kis pattanás.Ahogy az kamaszoknál lenni szokott ki is nyomtam és ezzel el is intéztem a dolgot.Hittem én, hogy ennyivel megúszom, de nem ment sajnos.
A pattanáska alatt lakott egy kis púp, évek óta. Nem csinált bajt, nem zargattam ezért.Igaz már az eszemben volt hogy talán el kellene vándorolnom vele a bőrgyógyászatra; de győzött a lustaságom és a félszem /nem a fél szem/!!!
Na ez a kis púp most a piszkálódásom hatására el kezdett nőni és bele is pirult!Sikerült kb. egy kisebb méret pingpong labdányira növesztenem! Tettem rá propoliszt ,jeget, alzolkrémet, meleg dunsztot; de sehogy sem akart javulni!Csak nőtt!!!
A vége az lett, hogy Andreácska doktornéni átkergettett a sebészetre ma reggel! Be voltam szarva rendesen! Az ismerős sebésznéni szabira ment és csak két hét múlva jön vissza, így aztán maradt a nagy ismeretlenség!Bevallom féltem egy kicsit/nagyon!
Hajnalban még nézelődtem a tükörben egy kicsit, kifordított fejjel, szemüveg nélkül, gondoltam meggyőzöm magam, hogy nem kell ehhez sebész : nos semmit nem láttam , de addig forgolódtam, amig el kezdett a vér jönni a sebből! Ajvé! Mégis át kell mennem, ennek a fele sem tréfa!Lelki szemeim előtt már láttam a hentesbárdot, az injekcióstűt és a fröcsögő vért! Brrr!
Igen ám, de jobban féltem hogy szert teszek valami szepszisre és abból nem jövök ki jól! Irány a rendelő!
Becsattogtam az orvosi rendelőbe, bekartonoltam magam, majd felsétáltam a sebészetre. Régen lehettem arra, mert közben befalaztak egy részt belőle, és én pont oda akartam bemenni.Sebaj megyek másfelé.Ja, de arra egy másik ajtó volt , az volt ráírva: Egynapos sebészet!Ez jó lesz, nem akarok beköltözni több hétre.Nem volt ott senki.Jó akkor megyek tovább, van még sebészeti ajtó!Kibetűztem a fél centis kiírásból hol lehet a doktornő ajtaja.Rövidlátók és szemészetre-járók az életben nem jönnek rá! Tudtam a nevet és így saccra leültem az ajtóhoz közel.Ment a tévé a folyosón, de úgy hogy senki nem látta.Mert a plafonra tettek egy konzolt és a konzol egy vizsgálóajtóval pont szemben volt! Hihihi!Így volt a múltkor a szemészeten is!
Nos nekiálltam olvasgatni, de behívtak elég gyorsan.Egy nagyon kedves asszisztensnő kérdezte mi baj, mondtam.Bájosan kérdezte hogy megnézheti-e! Mondtam persze ilyen szépet nem látott!Tetszett is neki, mondta hogy ezt szépen feltárjuk!Ajjaj,tudtam ez mit jelent!
Leküldött a büfébe hogy egyek és igyak valamit, nehogy rosszul legyek!Úgy tettem és ettem.Egy darab 10 forintos nagyságú pogácsát, egy darab párizsi kockát bírtam enni és kettő korty víz ment belém!Gondoltam ha kijön belőlem, akkor sem kell sokat takarítani utánam!
Felmentem és leültem, gondoltam olvasgatok még! A Nők Lapja betűi folytak össze-vissza, semmire nem emlékszem.Megint gyorsan behívtak.Nem ismertem az orvosnőt, nem tudtam mi vár rám!Most már tudom, csupa jó!
A doktornő ,akit Nataljának hívtak, kb.45-50 közötti, őszes hosszú hajú törékeny hölgy, akcentussal beszélt.Ekkor megnyugodtam!Tudni kell hogy nagyon sok orosz ajkú barátunk van, és jó élmények kapcsolódnak hozzájuk!!!
Valaha régen Irina volt a természetgyógyászunk; nos Ő nagyon sokszor kihúzott a pácból minket!Mostanság Olga az, aki hajunknál fogva kiemel a mélyből!Neki köszönhetem , hogy a gerincsérvemet nem kellett operálni!!!Ő az aki a sarokfájásomat is orvosolta lézerrel!
Nem is tudom felsorolni a sok barátot, barátnőt akik nagyon sok kedvességet adtak nekünk!
Szóval Natalja doktornő megnézte a nyakam, majd kérte hason feküdjek fel a vizsgáló ágyra.Úgy tettem!Egyszercsak mondja nekem , forduljak meg, mert a fenekem lett így megvilágítva.Jó átfordultam.Kérte hogy lógassam a fejem az ágy széléről lefelé.Így tettem, majdnem leestem! Mondta , drágám ennyire azért nem kell.Elhelyezte a fejem és elkezdtek készülődni felettem!A legnagyobb injekcióstűt sikerült megörökölnöm a magyar egészségügytől!Mindezt hallottam csak és akkor még nem gondoltam hogy ez 8 centi is lehet.Először a hajamtól váltam meg egy kicsit, majd egy fél deci jódot löttyintettek rám.Jött Natalja és a tű, mondta hogy ezt most egy kicsit belémszúrja.Ja mind a 8 centit??? Nagyon finoman dolgozott, szinte nem is fájt!Ugyan abban a percben ahogy jött a tű, minden kifolyt a púpból!Mondták az asszisztensnők, hogy a beteg kicsit folyik!
Majd egy kicsit vártak és jöttek a szikék, az olló meg még mifene!Nem éreztem semmit, nem zavartattam magam, feküdtem hason.Csak meleg volt a lámpa a fejem felett! Addigra sikerült végre nem a fenekemnek világítania!Nos hallottam az olló nyikorgását, de nem éreztem; lelki szemeim előtt láttam amint a púpomat kivágják! Jajj a teveségemnek!!
Műtét közben a doktornő édesen kérdezte, hogy:-Ugye kapok levegőt???? Kaptam!Beszéltetett, hogy mit csinálok, meg mi újság velem, mondjak valami jót! Jól esett, hogy érdeklődött!
Maci ugyan közölte utána, azért beszéltetett, nehogy elvágja a hangszálaimat!Reménykedett???
Szóval a nagy varrótanfolyam után, dréncsővel a nyakamban, felülhettem.Már el akartam indulni, de mondták jó lenne ha megvárnám, amig bekötöznek! Tényleg!
Holnap mehetek kontrollra, majd utána még 2 álló hétig!
Most úgy nézek ki, mint egy masnis cica.Legalábbis Maci szerint!Szerintem egy transzformer mozgású, vízilóra emlékeztetek kötéssel a nyakamon.Ja és sálat is kötök rá, nehogy elhagyjam a kötésemet.
Nesze nekem púp!

Nincsenek megjegyzések: