2009. október 11., vasárnap

BARÁTOK A SÜTŐBŐL

Pénteken kedvenc 100 forintos boltomban nézelődtem Sünivel.Nos gondoltam, hogy valami akad a horgomra, és nyertem! Sikerült már megint egy új adag sütemény-szaggatóval hazatérnem.Maci már meg sem rökönyödött, kezdi megszokni hóbortjaimat! Van bőven!
A bolt egyébként a Nagymező utcában van, közel a Mozsár utcához!A címet mellékelem majd!
Érdemes oda ellátogatni, nagyon sok jó kis cuccot vettem már ott. A 2 hölgy nagyon kedvesen bánik a vevőkkel, minden kérést teljesítenek.Nem egyszer rendeltem már ott és határidőre meg is hozták a kért árut!
Szóval tessék szépen bátran ellátogatni Judit és Zsuzsi kis birodalmába!
Itt a képen látható az elGONDOLkodtató török csomagolás:
Itt a bentlakók láthatók, kintlakókként:

Íme a készresült barátok, mellettük a maci és Rudolf is új szerzemény:

Nincsenek megjegyzések: