2009. november 1., vasárnap

KŐSZEGI KÁRTYA QUARTET IX.


Útban Pest felé, Sitkén álltunk meg fotózkodni és koncertet adni, Balázs Fecó kápolnájánál. A fiúk "sitkéreztek" a sikerben, a tömeg örjöngött a koncert alatt.


Kápolna


Kápolna távolabbról


A "csonka tornyok" /a következő koncerten össze-zenélt pénzből építik tovább/


Sitke-külső

A 3 sitkei "siket" Tenor



Tenorizálás



Az örjöngő tömeg / inkább az a helyes kiejezés: a röhögő tömeg; tök egyedül voltam a pázsiton/




Sitke után Pápa felé vettük az útirányt, és egy kávézóban megtudtam végre, hogy a jegeskávé az egy szezonális termék. Na most akkor ez azt jelenti, hogy október 25-én, egy csodás verőfényes vasárnap délután, kb. 18 fokban nem tudtam jegeskávét inni, mert a kávézó hűtőládájában nem tartanak egy doboz vaníliafagylaltot. Nos ez számomra rettentően furcsa, de hát ez van.Szezon az szezon! Beértem egy cappuccinoval.

Pápai főutca

Nagytemplom

Nincsenek megjegyzések: