2010. szeptember 18., szombat

KÖNYVMŰHELY

Az előző bejegyzéshez tartozik ez a kis ajánló is. A könyvekhez fűződő vonzalmam lesz a végzetem egyszer!Ahogy kutakodtam Róth Anikó munkái után, ráleltem a kis könyvkötő műhely weboldalára. Nagyon igényes munkák kerülnek ki Balogh Gyöngyi kezei közül! Hihetetlen leleményességének és igényességének köszönheti, hogy egyre többen fedezik fel!
Most már tudom, hogy Anikó ízléses kis cuccai Gyöngyi ügyes kezei közül kerültek a standra!
Szép munkák kerülnek ki a műhelyéből /sajnos eddig csak a weboldalán láttam, de remélem egyszer végre megölelhetek egy könyvecskét/, szívvel-lélekkel alkothat, máshogy ez nemlátszana meg a munkáin!
Mindig örülök, ha előbukkan olyan mester, aki elfeledett igazi KÉZI-munkát készít.Nem bántom a sorozatgyártást,  de az igazi amikor az ember szíve-lelke benne van a munkájában.
Így érzek én is ,amikor karácsony előtt alkotgatok; na jó nem ilyen mesteri fokon!
Kattintsatok csak ide:  http://konyvmuhely.wordpress.com/


WAMP stand

esküvői emlékek /kár hogy 2 éve nem láttunk ilyet/

mikor,hol,milyen bort  ittam /avagy tudom mit ittál tavaly nyáron/

na ilyenekre is vágyom!!!!

95 féle Budapest grafikás jegyzetkönyv van!!!
ajvé még egy polc kell majd

hát erről a receptkönyvről már nem is beszélek:
süllyesztett fakanál-tartós

belül meg gyűjtős

elefántos könyvjelző

egy ilyen csodás szerszámmal, csak szép dolgok készülhetnek

Nincsenek megjegyzések: