2010. szeptember 18., szombat

MESEBELI KÉPEK

Ma hajnali facebookolásomkor találtam rá Róth Anikó munkáira. Illetve egy képét fedeztem fel az üzenőfalon, egy ismerősömnél. Nos utánaeredtem és csodákra leltem!
Rádöbbentem hónapok óta szemeztem képeslapokkal a Mednyánszky Galéria kirakatában. Általában olyan időpontban tapadt az orrom a kirakatüvegre, amikor éppen zárva voltak.Anikó bájos lapjai voltak!
Nos most a monitoron nézelődöm és éppen elhatároztam, hogy a nyálcsorgatás helyett a tettek mezejére lépek.Pontosítva október 10-én, a WAMP a Gödörbe költözik, így az ott kiállító Anikó standját majd jól szemügyre veszem.Képeslapot meg könyvet is vadászok magamnak!
A blog folyton változó képét most Tőle kölcsönöztem! Tündér-világ, mesebeli városka, szemet gyönyörködtető képek! Talán egy meg nem valósítható álomvilág, amelyben a legszívesebben én is élnék!

ahogy a híd a folyót átöleli szelíden

guruló házikók

napsütés

hinta-lovacska

cuki /a kislány is/

trolira várva

Érdemes Anikó weboldalát böngészni, ha rosszekedvű lenne az ember netán, mert olyan jó hanglatba kerül utána! Nagyon sokoldalú tehetség!


http://www.rothaniko.hu/hun.html

Nincsenek megjegyzések: