2010. november 22., hétfő

GYÉMÁNT-KIÁLLÍTÁS

Tegnap felkerekedtünk és elmetróztuk magunkat az Újpest Galériába. Gondoltam készítek egy rövid itinert Nektek, ha ellátogattok oda:
Ha a metró újpesti-végállomásánál leszáll a kedves látogató, kb.50 méter séta után eléri a Galéria udvarának bejáratát.Szép nagy "80-as évekből itt ragadt"kapu, ahol alig tudsz bemenni, mert irtó nehéz az ajtó,így inkább be kell nyomulni, mintha faltörő kosok lennénk!Kiírták rá, hogy  legyen szíves mindenki kilincsre bezárni.Ja, de előbb be kell jutni. Na ha sikeresen beestek oda,akkor az udvarban van 3 ajtó,sehol sincs kiírva mi van mögötte!Mint a kékszakállú várában?
Egyszercsak kicsörtet egy biztonsági-őr szerű bácsi a kapu mellől és ráförmed az emberre, mit akar?!Mondjátok szép csöndben, hogy a Gyémánt Kiállítást szeretnétek megnézni. Na erre majd kidugja a fejét egy bácsi az udvaron a  3 ajtó mögül valahonnan és beinvitál az egyik terembe.
Na teremnek terem, de kb.30 négyzetméter, majd onnan egy falépcsőn kell felmászni a galéria részbe.
A képek mesések voltak, így az kárpótol majd mindenkit a rémes szervezésért!Kb.30 kép van kiállítva, ha jól emlékszem; bár az egyik weboldalon olvastam az ajánlóban , hogy 90 képet aggatnak a falra! Na most a többit vagy ellopták, vagy elmenekültek a falról!
Szóval a recsegős falépcső a 20 éve ráragasztott padlószőnyeggel és a nyikorgással hihetetlen élményt nyújt!
De nem ez  lényeg, hanem  a festmények!!!!!Miattuk megmászom akár a Himaláját is /ha lesz ott is végre lépcső! /
Kifelé menet beírtam a vendégkönyvbe!Na ilyet ritkán teszek, mert innentől olvashatja bárki, aki arra jár a csodás bejegyzésemet!Már ha el tudja olvasni a kézírásomat! Azért írtam be, mert Gyémánt Úr a múltkor kedvesen "leteremtett", hogy igenis be kell írnom, mert Ő elteszi a vendégkönyveket!Így aztán most szót fogadtam!
Észerevettük, hogy az asztalon ki vannak rakva könyvek. Dialóg és monológ címmel, a Művész életéről , munkásságáról. Gondoltam megveszem, mert ez  a könyv hiányzik a "magángyűjteményemből"! Lássatok csodát, mikor érdeklődtem mennyibe kerül a könyv, a teremőr-bácsi kedvesen mondta, vigyek egyet nyugodtan! Nos ilyen is ritkán van! Ez volt a kárpótlás, a bejáratnál a biztonsági-sárkány-bácsi miatt! Biztos?!





örök visszatérés

Nincsenek megjegyzések: