2011. augusztus 31., szerda

EGY ÉJ 17 PILLANATA




Hajnali 2.40-kor valaki megfogta a bal bokámat és iszonyatos erővel elkezdte húzni.Stirlitz tudta, a görcs volt az! Jutott eszembe számtalan szebbnél szebb gondolat, de az első helyén sípszó állt!!!
Aztán felpattantam, ahogy egy jól sikerült talajtorna gyakorlat után az ember szokott! Nem röhög a kedves Olvasó, ugyanis a valahai tornászkislány előbújt belőlem: Dévény Panni néninél tornásztam, Fischer Annie is zongorázott az egyik bemutatónkon. Ezt egy 16 mm-es filmen meg is örökítették, valamikor 1867 után!!!!
Na szóval ott álltam hajnalban, a sötétben az ágy mellett a bal lábamon, a görcs meg bennem!Stirlitz tudta, el kell jussak a konyháig a kalcium tablettáig! Víz volt mellettem, de abban ugye elég kevés a kalcium, így minden erőmmel nekiindultam a kb.10 méteres távnak. Ilyen idétlen helyzetekben mindig rám jön a röhögés, most sem volt ez máshogy: eszembe jutott Hofi Géza mondása: -Tudja mennyit futok 100 méteren?10 métert!
Lelki szemeimmel láttam, ahogy a hajnali futamon ,az irdatlan iramomban lehagy egy csiga! Most valóban 100 méternek tűnt a pár lépés!
Na elértem a célt,  elnyertem az első díjat: a kalcium tablettát! Kavargattam a pezsgőtablettát gyorsan hogy végre megigyam, addig ott feszítettem a konyhakövön állva, mezítláb! Na  most mondjuk ha ez a Hawaii szigeteken történik, ott ugye szép melegek az éjszakák, de a konyhakövön hajnalban valahogy  nem ez jutott eszembe.Lefagyott a talpam! Stirlitz tudta, a pezsgés kell! Igen de nem a pohárban, hajnalban, kínomban!
Na csak legyűrtem a koktélt és vártam. Kis idő múlva hatott és úgy éreztem kiállt a görcs. Lassan vissza- iramodtam az ágyhoz. Elértem és bedőltem; már annak hogy görcs nuku! Stabil oldalfekvésbe helyezkedtem, biztos ami biztos, legalább ne fulladjak meg! De más is oda feküdt mellém!Na vajon ki? A görcs álljon bele!
Annyira fáradt voltam addigra, hogy erősebb lett a késztetés a görcs legyűrésére az alvás javára!
De Stirlitz tudta, hogy az ördög nem alszik, legalábbis nem mindenkivel! Hát reggel 6.30-kor megint megfogta  a bokámat!

u.i.:Stirlitz is kínomban jutott eszembe hajnalban. A vicc rémlett ugyanis:
Stirlitz, mikor este átment a parkon, észrevette, hogy egy szempár figyeli.
- Müller - gondolta Stirlitz.
- Stirlitz - gondolta a bagoly.



Nincsenek megjegyzések: