2011. szeptember 17., szombat

DOLCE VITATKOZÁS 1.

Miután lementünk hídba /a rémes szervezés miatt/ felruccantunk a Várba egy kis édességért. Snoopy közvetített arról, hogy tegnap nem volt nagy tömeg, menjünk bátran. Bátran mentünk, a sor most tényleg rövidnek tűnt.20 percig totyorásztunk a lejtőn csak. Aztán amikor hátra néztünk , na akkor a lejtő aljáig álltak a zemberek!

Közben meg-megállt a sor, kiderült elfogyott a jegy/karszalag/! Hihihi!Kérdeztem hogy most nyomják az újakat vagy akik kijönnek azokról leszedik a régit?


Na nagy nehezen eljutottunk a pénztárig, ahol nem volt aprópénz, így szenvedés lett a visszaadás! Végre megszereztük a karszalagokat, amiket csak az őrök ragaszthattak ránk.
Az én csőrmesterem olyan szorosan rakta fel a szalagot, hogy nem kapok levegőt alatta, az ütőerem a csuklómon tam-tam dobol!
Na bejutottunk, és irdatlan tömeg fogadott!Meg egy karácsonyfa!!!! De nem fenyőből!Képzavar a köbön!
Mit keres itt egy lufikkal feldíszített fa? Előre készülnek vagy a tavalyi itt maradt?

A szervezetlenség csúcsa és a logisztika mélypontja amivel szembesültünk a rendezvényen!A tömeg néha el sem fért a szűk helyen, sok kiállítónál elfogyott a kínálni való portéka:

A kávés standon éppen elfogyott a kávé, a tej, a pohár!!!! De mondta a tulaj menjünk vissza később akkor lesz. Visszamentünk és vártunk kicsit, és aztán tényleg megjött a kávé, a tej és a pohár is!Elkészítette az én latte macchiatomat, erre elment az áram!Itt volt az a pillanat amikor menekülőre fogtuk a dolgot, lehet hogy rossz ómen voltam a Dallmayr Prodomo kávénak! Tények: a tulaj nagyon kedves volt, előzékeny, jó fej! A kávéjuk mesésen finom!!!!!!!!!!!!Aki tud menjen szépen és igyon egyet!!

Még mintát is kaptam /amíg volt áram/

Láttunk sok csoki-manufaktúrát, de volt amelyikhez nem lehetett odaférni, így messziről a virágágyás tetejéről zoomoltam.Képek a 2.részben!

Nincsenek megjegyzések: