2011. szeptember 17., szombat

DOLCE VITATKOZÁS 2.

A megközelíthetetlen csokik, amiket madártávlatból fotózhattam csak. Ez az igazi diéta!





Voltak izgalmas édességek is, Svédországból például. Lehet hogy a jávorszarvasok is szeretik? Majd alkalomadtán megkérdezem őket! http://svededesseg.com/


Volt jó pár fagyis is  kiállítók között, én csak nyalodának hívom őket, nemes egyszerűséggel!Ott volt a Gelarto Rosa is, akik a mi utcánkban is vannak és nagyon finom nyírfacukorral készült fagyit is árulnak!
http://www.gelartorosa.com/
Ott volt a Fragola is, tündéri designjával:

Találtunk egy kekszes helyet, a La Delizia Kekszmanufaktúrát!Hihetetlen kedvesek voltak,izgalmas kis tasakokban ínycsiklandó kekszecskék!Gyanítom betérünk hozzájuk majd!! http://www.ladelizia.hu/


Találtunk angol csemegéket is. Ott is nagyon kedvesek voltak, ráadásul gyönyörűségesen pakolták ki a portékájukat! Valahol a Camponában vannak,ott keressétek!Addig a képek magukért beszélnek!


Elmentünk a csokimúzeum előtt is, csak a nagy tömeg miatt nem tudtuk hogy az a "múzeum"!


Fotózni manapság nem nagyon lehet!Én speciel kínosan ügyelek, hogy ha valaki fényképet készít lehetőleg ne álljak be a képbe! Na itt most tapasztaltam, hogy ez rajtam kívül sokakat nem izgat, sajnos!
Nos egyszer minden jónak vége van címszó alatt hazafelé vettük az útirányt. A siklót persze le kellett fotóznom, mert anélkül nem élet az élet!


Ezt nem hagyhattam ki!

Néztük hogy oszlik a tömeg a tudományosan megszervezett hídon:

Megállapítottam, hogy a mai szervezésről már szobrot is emeltek:

"Hullócsillagot" is láttunk; Maci szerint az volt, szerintem repülőgép!Repülő vörös-csillag...

Megnéztük az Oroszlánt a híd tetején!Ennek van nyelve, csak a 4 sarkinak nincs! De már azoktól sem félek!


Lesétáltunk a Zrínyi utcán és végre virágszínvonalú kirakatot láttunk, egy Operett nevű boltét!


Nincsenek megjegyzések: