2011. szeptember 11., vasárnap

HOL VAGY NAGY SZERELEM?





Mi Nők hajlamosak vagyunk sok mindent elkövetni egy Férfi szerelméért! Megteszünk sok kilométert hogy láthassuk, fogyózunk hogy a legjobb formánkat mutassuk, fodrászhoz szaladunk hogy a frizuránk tökéletes legyen, a kedvenc ételét készítjük mert a férfiakhoz a hasukon át vezet az út ;na jó a hasuk alatt kb. 20 centivel :)
Szóval annyi mindent feláldozunk értük, miattuk, miattunk!
Na most, ha én még egyszer az Életben kikecmergek egy "férfiért" Pesthidegkútra, csak hogy láthassam, megsimogathassam, hogy lefotózkodhassak vele, na azt már nem!
Ma délután ugyanis ez történt, és le sem voltam fütyülve!!! A vetélytárs egy 15 centi magas és 30 centi hosszú, copfos volt! Micsoda szégyen! Tény hogy nem vagyok egy modell-alkat, de ez azért fájt!
Maci, merthogy így hívják a kis drágát akiért kiutaztam, kb.80 kiló és 6 éves. A "kis copfos"  kb.3 kiló és 9 hónapos. Itt nem beszélünk pedofíliáról ?Szép pár lenne, mit mondjak mint  a viccben a lódarázs!
Azt sosem értettem, hogy a kutyák ilyenkor nem filóznak el a méreteiken?!Mármint a marmagasság és kiló arányra gondoltam!


Szóval Maci-kutya nem volt hajlandó elmozdulni az ajtó elől, ahol a kis copfos volt, aki persze tüzelt!Nem lőtt!
Megközelíteni sem lehetett, odajönni sem akart nagyon! Pedig én csak fotózni szerettem volna!!!De nem akarta!A múltkor bezzeg odadugta a nagy fejét hogy simogassam, jött utánam!A nagy kék szemeivel olyan édes-búsan nézett!
Gyanítom nem ismerem ki magam a kutyák lelki-világában! Igaz az a gyanúm, lassan a férfiakéban sem... A kutya se érti ezt!

Nincsenek megjegyzések: