2011. szeptember 24., szombat

HORTUS HUNGARICUS 2.

A szabadtéri kiállítás részen menő gépekbe botlottunk. Persze ráizgultam a piros masinákra, ezek a másik gyengéim, a karácsony után! Sok kiállító sárga és kék gépet hozott, azokat büntiből le sem fotóztam!
De ezek itt szépek voltak és hagyták magukat fotózni is!

Ez elsőre kiütötte  a biztosítékot, nézzétek csak a márkáját!!!
hát igen a Ferrari ide is betette a lábát! Ferrai Testarossa kerti gép, a holnapi Forma-1 futamon milyen jól mutatnék benne!!!

És íme a jobb oldalon a TORO ROSSO istállóból is egy gép!!!

És persze a cabrio változat is itt van!

Red Buli lesz itt kérem szépen!!!!!!!!
Na valahogy elhúzott a kerti masináktól Maci és megnéztük a kertrendezési verseny indulóit! Volt egy pár zseniális alkotás, amik igenis használhatóak a hétköznapokban is! Különösen ha az embernek van kertje, vagy legalább egy 2 négyzetméteres terasza! Na nekünk már egyik sincs sajnos... Csak az álmok!

Az elsüllyedt hajó:

Az ábrándozós hely, a nyugalom szigete:

A gondolkodós sarok:

A Tündér-kert:



Volt gyerek-kertépítési verseny is meghirdetve! Annyira édes kis virágkompozíciókat varázsoltak az ovisok, párat idefotózok!
Nevezetes-gyermek-kert-verseny-helyezettek




Visszaslattyogtunk a zárt térbe, és beleütköztünk kedvenc kerámiásunkba! Írtam már a Kovács Manufaktúráról, tőlük vettük a csodás zöld agyag-edényemet Balatonfüreden! Most itt is megcsodáltuk az alkotásokat és megleptem magam 3 új cserép-táblával! Aki meglátogat  az megnézheti!


http://www.kovacskeramia.hu/main/

Még ábrándozhattam kicsit a benti teremben, hogyan is díszíteném a kertem....
Talán a kavics-ágy fogadná a betérő vendéget elsőként; de nem ilyenen kellene aludnia!


Például ilyen bárpulton keverném a mojitot vagy a long island ice koktélokat :)


Na itt a vége felé megemlítem a nagy izgalmamat: elektromos autót is lehetett volna venni!WOW! Felismertem hogy az Állatkertben is ilyenek vannak zöldben.Erre a tulajdonos megdicsért! Biztos látta rajtam onnan szöktem! Szóval hihetetlen cuki kis darabok, az egyik golfautó, a másik rendes járgány !A golfosat /nem VW!!!/ csak a fű mellett lehet használni, de  másikkal kimehetek a forgalomba!!!Képzeljetek el, mint Fittipaldi Ödöné 40 km/órával /ez a maximuma/ tépek az Andrássy úton, a csomagtartómban 100 kiló szalmával a vízilovaknak! Maximum hajat téphetek, mert lelassítanám a forgalmat! A tulaj szerint nyugodtan mehetek, különösen hétköznap délutánonként!Akkor ez még gyorsnak is számítana a környékünkön! JEEEEEE!Lobogna a hajam!Maciéról nem is beszélve!Golf-Cabrio Zoo!!!!!!!!!!!
http://www.birdiecar.eu/

Kár hogy nem piros...

Nincsenek megjegyzések: