2011. szeptember 18., vasárnap

EGY VASÁRNAP MARGÓJÁRA





Igen szomorú hangulatban tértem megint vissza Anyutól a kórházból. Talán emiatt is, meg hogy ne a négy falat nézzük, kimentünk az Andrássy útra, a régóta beharangozott rendezvényre.Autómentes hétvége volt, a belváros emiatt járhatatlan lett. De most gyalog mehettünk ott, ahol holnap már autóval száguldozunk talán!
Rögtön az út elején autóversenyt láthattunk.Alternatív megoldások versenyeztek egymással, gokart autó a villanykocsival.Hát egy ideig bámultuk, de aztán eluntuk és továbbálltunk!
A közvetítés teljesen profi volt, kamerák, kommentátor, hangosítás, riportok, stb. Tiszta Forma-1!


A box utca :)

Utána a "hajóhinta a Földön" nevű, "hogyan mozgassunk meg 30 embert" elnevezésű rendezvényt láttuk!Felnőttek és gyerekek önfeledten hintáztatták saját magukat, egy irdatlan nagy hajóban.



Innen Okosan a földalattival szépen elsuhantunk a Hősök Terére. Ahol nem bírtunk felbukkanni a föld alól, olyan irdatlan tömeg volt!Itt már sejtettem, hogy előjön a tömegiszonyom! 5 perc után végre mint a vakondok előbukkantunk a mélyből!Na fent sem voltak kevesen! Sokan jöttek a nemzeti hanyatt-vágtát megnézni, de a nagy többség csak lézengett, sétafikált!
Láttunk egy nagyon jó kis ötletet: hogyan lehet egy szem krumplit mosás-hámozás nélkül, felszelve-kisütve eladni 690 forintért?!
Így:

Nos a tömegen kezdtük átverekedni magunkat szép csöndben, amikor elénk tárult a következő látvány: A Bizottság a Műcsarnokba megy!Az oszlopokon meg a huszárok vigyorognak...

De ami igazán felkeltette az érdeklődésemet, a kosaras autó! Rá volt írva, hogy bérelhető!Megmozdult a fantáziám, mi mindenre lehetne használni! Hát nézzétek meg, milyen kis kecses darab:

Na elértük a kézműves részt végre valahára!Csodás kis cuccokat láttunk, persze a felébe rögtön beleszerettem! De nem vihetek haza mindent ami tetszik, mert már így sem férünk be a lakásba!
De lefotózni szabad!

Gyengéim: a piros táskák!!!


no de ott alul volt egy helyes kis rózsaszín, ami tök nem az én stílusom de olyan kis tünci volt, egy fotót megérdemel:
aztán kiderítettem van zöldben is!!!jeeee!meg azt is megtudtam, hogy hol lesz  a következő kiállítás! innen üzenem a kis zöldnek:JÖVÖK!!!!

Hát na most a következő étkészlet-darabokkal nem tudtam mit kell csinálni, gyanítom ékszerek lehetnek a villák?!No de a kanalak útjelzők vagy mik???



Aztán végre láttam valamit,amiről elsőre abszolút nem tudtam mi, de megtetszett! Az iparművész lány, Imecs Kata elárulta, vattatartó zsákocska, aminek a nyílása egy nyuszi farkincájának helye volt!Pamacs!!!
Találtam még párnákat is,amiket szerettem volna magamhoz ölelni és hazahordani!Igazán szép munkák, ötletesek és izgalmasak, végre nem mindennapi cuccok! Érezni a humort bennük és ez nekem nagyon fontos!Ne csak egy párna legyen, hanem valami kis műalkotás, amiben szíve-lelke benne van a megálmodójának! Kata párnái ilyenek! Vittem és vettem volna,de hát nem lehet minden az enyém!!!!
http://guboobutor.wordpress.com/diszparnak/

Kata és a pamacsok
Volt még ott egy nagyon nagy babzsák-fotel is! Itt megnézhetitek mi minden van még a Guboo tarsolyában: http://guboo.hu/

Volt közvetlen a pamacskák mellett egy "szépséges virág-kiállítás"! Mindig legeltetem a szemeim a "virág-szépségeken" , mert jót tesz a lelkemnek!Meg persze az ember lánya mindig tanul valamit! Ötletek a köbön!



Aztán persze belebotlottunk a nap fény-pontjába: PIPI-SHOW! Fiúk élveznék a látványt: 16 pipi egymásba gabalyodva sütteti a hasát, a Szomjoltóság előtt! Lefordítva magyarra: 16 csirke, faszén-parázs felett,összecsomózott lábakkal, forogva sül a söröző előtt! Na ilyet még nem láttunk:


Nincsenek megjegyzések: