2015. január 29., csütörtök

LEVÉL EGY MEG NEM SZÜLETETT KISKUTYÁHOZ!


Drága kicsi Donnám!

Nagyon vártalak, készültem hogy megszületésed után ideköltözöl hozzánk. Ezzel egy közel 20 éves álmom vált volna valóra. Most valamiért ez még várat magára... Nem látjuk életünk nagy könyvét előre, de remélem a következő lapon már együtt fotózkodunk!!!
Tudod sok-sok év után végre megszületett az elhatározásom, hogy szeretnék egy kiskutyát: egy fekete kislány labradort!
Mint a könyvben, ami elindított ezen az úton.(Sheila Hocken:Emma meg én)
Igaz hogy a név más lett, mert 22 évvel ezelőtt megismertem Donnát, a nyugat-szibériai lajkát és beleszerettem!


Aztán képzeld csak születtek kölykei, akik közül az egyik , Artúr, az enyém lett. Csakhogy nem hozhattam haza, mert nem igazán tudtam elképzelni egy lakásban tartva.Máig bánom, hogy nem mertem hazahozni.Végül jó helyre került, de nem hozzám...
Aztán persze jöttek-mentek kutyusok az életemben, kaptam volna ajándékba egy cuki kis fekete újfundlandit is; na de őt végképp nem mertem hazacipelni!
Aztán jöttek a gondok is és azok kicsit eltérítettek a kutyatartástól; Anyu beteg lett, engem műtöttek, Anyu elment örökre...
Aztán tavaly a tatai labrador kiállításon közel másfél órás téblábolásom után, Maci enyhe taszigálására odamentem Édesanyádhoz!!! Ő türelmesen kivárta , hogy végre odamerészkedjek és akkor "letámadott"!!! A szeretetével :)
Megpecsételődött kettőnk-hármunk-négyünk-sokunk barátsága!!!


Tudnod kell kicsi Donnám, hogy Anyukád , Etna, nem tenyészkutya!!! Tehát nem egy tenyésztőnél tengeti mindennapjait, hanem egy tündéri Családban! Gyanítom felbukkanásomig eszükbe nem jutott kiskutyákat tervezni. Így egy kicsit bűnösnek érzem magam, ha részem van abban, hogy belehajtottam ebbe az őrületbe őket :(
Szeretném ha tudnád, nagyon várok-várunk Rád!!! Immáron TÜRELMESEN!!!
Maci szerint Neked az lesz a küldetésed, azon kívül hogy szerethetlek, hogy engem türelemre taníts! Borzasztó nehéz feladat lesz, de elkezdődött a küldetésed!!!!
Tudod nem volt még ehhez fogható érzés nagyon az életemben, amikor ennyire vártam-vágytam valakire! Talán ilyen lehet mikor egy nő gyereket vár?! Aztán valami történik és a kisbaba érkezése várat magára... Szóval ugyanaz a keserűség, csalódottság, bánat és fájdalom volt amikor megtudtam, hogy még nem jössz...
DE türelmem és hűségem végtelen Hozzád és Etnához!!!!

Olvastad a könyv borítóján: SOHA NEM SZABAD FELADNI!!!!Várok Rád türelmesen!!!

Nincsenek megjegyzések: