2015. február 19., csütörtök

KUTYA-ELSŐSEGÉLY - NYÚJTS SEGÍTŐ MANCSOT!



Csodálatos, hiánypótló mű került a kezeim közé!Már az első pillanatban meglepetés ért, mert bevallom, nem gondoltam, hogy kis hazánkban ilyen igényes könyv készül!!! Abszolút elérhető áron kapható,, ami lehetővé teszi, hogy minden Gazdi beszerezhessen egyet!
http://www.kutyaelsosegely.hu/
(kedvenc kiadóm a Dorling Kindersley szokott ilyen igényes könyveket kiadni; mesés fotók nagyon jó minőségű papíron!)

Nem olyan régen a Facebookon találtam rá a Kutya-elsősegély cikkére. Akkor úgy emlékszem egy tanfolyamról volt szó, amit szándékoztam akkor rögtön elvégezni. Igen ám, de  az élet közbeszólt, egyelőre türelemre intett a természet.Szóval miután Donnácskám még nem látta elérkezettnek az időt hogy megszülessen, most csendben és türelmesen várok a sorsomra!!!

De aztán feltűnt egy újabb cikk, a könyvről!! Azt is rögtön meg akartam venni! Na arra is várni kellett, a mai napig! Türelem könyvet terem!
Azt gondolom, hogy minden leendő és már gyakorló Gazdinak kellene otthon tartania egy ilyen szakkönyvet, hogyha baj történik ne infarktust kapjon, hanem észbe kaphasson mit is kell tennie! Gyanítom az állatorvosoknak is segítség lenne, hogy nem 2 pácienssel lenne dolguk, hanem egy már elsősegéllyel ellátott négylábúval kell majd csak foglalkozniuk! A két lábú páciens majd a váróban szedi össze magát!

A szerzőről Kis Annáról eddig nem sokat tudtam, de az a szeretet, elhivatottság és elkötelezettség amivel a tanfolyamokat tartja, szervezi és ahogy a könyvet összeállította, egy különleges lelkületű Embert rejthet! Remélem nemsokára megismerhetem személyesen (ez azt  jelenti hogy irány a tanfolyam!)!
http://www.kutyaelsosegely.hu/tanfolyam


Most pedig irány az olvasás :)))

Nincsenek megjegyzések: