2008. július 5., szombat

Dupla leszúrt
Maci még alszik, ezért nem tud leszúrni, hogy Rittbergert nem az özvegye szúrta le, hanem a felesége és csak azután lett özvegy.

Hol is hagytam abba az előbb?Ja hogy nem volt zenegép.

Zsongtunk szépen és közben azért megpróbáltam enni, egy kis párolt zöldséget,meg spenótot,meg csirkehusit,meg krumpligolyót.Na valamicske bement a kis hasamba /kicsi?/, de nem sok. Maci nagy nehezen leült és evett keveset.
Meg kell említenem az ikreket:két olyan édes baba hogy az csak na.Másfél évesek egyenként,Tomi és Ádám.Olyan rendesen viselkedtek hogy büszkék lehetnek rájuk! Ettek-ittak-mosolyogtak és mindenki őket akarta megenni!Nem engedem, enyém az elsőbbség:)
Nyáron szándékozom őket elfogyasztani a nyaralójukban!Hihihihi!A folyosón már meg is kóstoltam őket, amikor a nagyszüleiknél motoroztak és mosolyogtak összesen 8 fogukkal:)
3 óra körül hazabandukoltak a szüleikkel az esküvői ebédről, mert addigra nagyon álmosak lettek. Mondjuk én is, de mhogy nézett volnaki ha hazamegyek velük aludni?
1/2 4 körül megjött a torta:erről már írtam az elején, de hát az ízéről nem. Csokis és joghurtos gyümölcsös finomság volt!Nyami!
Küldtünk a babyknek belőle kóstolót!

Megjegyzem a család összes többi gyermeke is nagyon jóll állta a sarat. Szegények bírták a megpróbáltatásokat, odaérkezés, benyüglődés, ceremónaiközbennembeszélés,kivonulás,álljunkatérenszépenamelegen,adjpuszitpupinakésjacinakszépen,stb..
Az ebéd közben aztán Ádám és Artúr elboltolták a foci EB-s matricákat.Ja kérem az üzletelést időben kell elkezdeni!
Szóval mikor vége lett a nagy zabálásnak és hazamentek a vendégek, akkor elindultunk mi is hazafelé.Gyuri aranyos volt és hazaszállítmányozott minket és Anyut is.Miután egy házban lakunk spóroltunk még egy pár kilométert:)
Na ez volt az az időszak amikor kezdtem effektíve nem érezni a lábam:)
Arra gondoltam hogyha egy percre is leveszem a cipőt, soha többé nem tudom felvenni, mint csípőszorítót.Vagy cipőszorító?
Szóval hazabrekegtünk, felhordtuk a sok ajándékot és virágot!
Folyt.köv. de most felébredt az uram és azt mondta, hogy én már nagyon éhes vagyok.Pedig nem is vagyok éhes ellentétben Vele:)

Nincsenek megjegyzések: