2008. július 6., vasárnap

"HAZAÉRÉS"
Most arról mesélek kedves gyerekek, hogy amikor hazavergődtünk az esküvő után mi is történt:
naszóval, sikeresen hazaszállítmányozott minket Gyuri és amint beestünk a meleg lakásba az első dolgom mi volt?Na mi volt:lerúgtam a cipőmet. Élmény a javából, végre a lábujjaim külön-külön is tudtak mozogni:)
Utána megpróbáltam lehámozni a menyasszonyi ruhát magamról, sikerült végre Maci segítségével ugyan, de leráncigálni a hátam közepén elhelyezkedő műanyag cippzárt.Utána leomlott rólam a szoknya is, a térdharisnya sem kerülhette el a sorsát,lecincáltam a lábamról.Na örültek a csülkeim végre, beleugrottam a scholl papucsomba.Megváltás!!A melltartó hasonló cipőben járt!Letépése után lehet hogy ő is papucsba bújt?
Lényeges momentumhoz érkeztem kedves olvasó, a csípőszorítóból történő Houdini-féle szabadulás következett. Mit mondjak, jó hogy egyedül adtam elő nézőközönség nélkül, mert a férjem kiábrándult volna belőlem, hasfájós röhögőgörcsök közepette.Részletekre nem emlékszem igazán a történésből, de arra igen hogy mire levakartam magamról, szerintem leizzadtam 1/2 kilót az tuti!Magamra kaptam egy pólót!
Végre kaptam levegőt és őrületes vágtában megrohantam a "nem spájz" nevű legkisebb helyiséget.Éljen!!!!!
Utána robogás a fürdőszobába, amit előttem Maci vett birtokba, ruhái valahol a lakás többi pontján pihentek.
VÍZ!!!!!!!!!Nagyon hiányzott már, a rekkenő hőség után jólesett a pancsizás! A lényeg egyébként az volt, hogy a legelső vízcseppek a fejemre kerüljenek és utána egy gyors mozdulattal öntöttem a sampont is rögtön!Na sikerült kb.20 perc fejmasszírozás és több adag sampon után kivakarni a loknijaimat az extra erős hajlakk fogságából!Bezzeg a férjem, neki most éppen 3 cm haja van,ki tudja miért:)
Megszárítkozásom után az ajándékok "feldolgozása" következett.Volt amelyiken a kísérőkártyán olyan jól sikerült az aláírás, hogy kb.2 hét után jöttünk rá kitől is kaptuk!


"ELSŐ NÁSZ-ÚT"
Megfontolandó ötletként azt találtuk ki, hogy "mert hüje azért nem vagyok"-ajándékutalványt kértünk azoktól, akik megkérdezték mit szeretnénk.
Miután van már otthon szamovár, nem vártunk többet haza belőle.Igen jó ötlet volt;azóta lassan beköltözünk oda és ha meglátnak az eladók, fejvesztve menekülnek:)
Első utunk az esküvő másnapján hová is vezethetett volna mint az említett piros-fekete media helyre.Beleszerettem ugyanis egy helyes kis 5 gázégős,elektromos hőlégkeveréses sütőhelybe. Na ezt ki is néztem már esküvő előtt 1 hónappal.Szemeztem vele, majd vasárnap meg is vettük.
Hittük hogy ez így működik!!!
Ha már ott voltunk vettünk mást is:a régi tévém egy kedves nyugdíjas korú,20 éves Sony volt.Klasszikus darab, bár a távirányítója működött, de néha a partvisnyéllel lehetett csak jó szóra bírni.A távirányító akkor működött a leghatásosabban, ha előtte Maci alvás közben leejtette a hasáról:) Rájöttem aludni a tévé előtt is lehet?!
Szóval tévévétel is lett, meg a nyomtatóm is bejelentette a lemondását.Beadta a kulcsot:( Kicseréltük szépen. Utána a műhelyt fel kellett forgatni és újrakábelezni, 2 hétig nem működött az új fax; tehát klappol minden!
Fizetéskor az összes darabot egyenként kellett kifizetni az utalványokkal.A mögöttünk felgyülemlett emberek olyan érdekesen néztek ránk.Én mindenkire mosolyogtam és mondtam hogy a másik kassza üres.Miért pont mögénk kell állni?
A kasszás hölgy mikor megtudta hogy friss házasok vagyunk, csak annyit kérdezett miért nem alszunk?Biztos sokáig tartott a buli!?Ha elmeséltem voln a csípőszorítót, aznap nem bírt volna dolgozni..
Fizettünk, megrendeltük a házhozszállítást, majd hazanyargaltunk boldogan.

SÜLTBOLOND
Na ezt csináltak belőlünk!Megvettük életünk utolsó mintadarab sütőjét! Én az életben többet nem vásárolok mintadarabot, inkább nem kell semmi!!!
Olyan izgatottan, olyan örömmel vártam hogy meghozzák a gáztűzhelyt /továbbiakaban sütő/!
Meg is érkezett, Maci átvette és este nyomultam haza megnézni!
Elsőször is megfogtam egy gombot a kezemben maradt.Majd a második is, és a harmadik is az 5-ből!Furcsálltam nagyon.Aztán észrevettük, hogy hiányoznak gombok, le van törve egy pár darabka, a MM összes vásárlójának ujjlenyomata rajta van.Ha ezt Grissom láthatná,örülne nagyon!
A sütő ajtaja összeragasztva címkékkel, amiket letéptek, tehát igazán az akciós matrica-maradékokkal van összetrutymákolva:(
Kezdett a sírás környékezni!! Másnap felhívtam a szervízt ahol megnyugtattak, hogy akkor ha ez így néz ki, biztos a prograkapcsolót is összetörték.A legjobban akkor járunk ha 72 órán belül, tehát még aznap! visszaszállíttatjuk!!! Így lett!
Kálvária kálváriát követett, mire végre a netről lsikerült kiírnom és elmagyaráznom, melyik modellt rendeljék meg a régi helyett!!!Pénzt nem adnak visszza hanem le lehet vásárolni!
2 hét után hívtak, megvan mehetek leendezni és majd szállítják.Így lett,2 hete együt lakunk a kiválasztottal!Mostmár csak azt kérem tőle:"Mukodj!!!"
Azóta várom az asztalost, mint a messiást,állítólag ma jön!!!!!!!!!Noch dazu Józsefnek hívják!
Ez azért érdekes, mert a család már csak azon röhög amikor azzal nyúzom őket:"Mikor jön az asztalos?" MA!

Nincsenek megjegyzések: