2008. augusztus 14., csütörtök

BARACK

Tegnap a napi munka után kitaláltam, hogy a hétvégén kapott rettentő mennyiségűnek tűnő őszibarackkal valamit kezdek. Ettem egy darabig, Maci meg röhögött. Persze, mert sejtette, hogy nem tudok egy ládányit felfalni!
Közvéleményt kutattam: megérdeklődtem Éva nagyitól, hogy szokta elrakni a dolgokat?!A sárgabaracklekvárja világraszóló ugyanis, meg a bejglije is!Nos elmesélte, mit hogyan csinál. Aztán délután említettem "öreg barátnémnak" Marikának, aki szintén ellátott jótanácsokkal!
Nos este nekiestem a nagy műnek:szép gondosan megmostam , meghámoztam és a magjáról leválasztottam a barackokat.Meglocsoltam citrommal, hogy ne barnuljanak meg. Lemértem szépen. Elkészítettem a főzőlevet is ahogy kellett. Aztán az üvegek is ott sorakoztak az asztalon, rendben. Lé forr, barack bele, újra forralni kicsit és üvegekbe az egész, aztán lé rá.
Na itt koppantam, mert kiderült hogy a rettenetes mennyiségnek vélt barack, lerántva róla a ruháját 2 kiló lett csak!! 3 üvegbe befért és maradt még lé is....
Időközben megszólalt a telefon és az egyik kedves barátom csak azt hallotta , amint éppen hevesen károgok, hogy mi a fenének tettem ki annyi üveget és mi a fene lesz a maradék lötyivel!

Lötty vákumba téve ül a frigóban, a barackok 3-an ülnek a fotelban a nappaliban. Én meg romjaimon ülök.Maci alszik.

Nincsenek megjegyzések: