2008. augusztus 11., hétfő

SZÜLINAP

Tegnap nagy össznépi fülhúzásos kerti-partys torta-evés volt. Összejött a család apraja-nagyja és a bátyámék kertjében ricsajoztunk.Különösen én hangoskodtam, lévén visítoztam a nagy sport teljesítmények közben, mint anno Szeles Mónika.
Először is kipróbáltuk a krikettet, mármint a kerti-verzióját.Rettentő furcsa és kényelmetlen, mert gyerek méretűre szabták a húsklopfolókat.A kis kampókat ha normálisan beveri az ember a földbe, akkor nem fér át alatta a fagolyó.Ha jól megütöd a fagolyót, eltöröd vele a szomszédod bokáját. Nos Ádám megoldotta a dolgot, könnyítésként lecserélte az ütőket, a gyerek-hoki szettre.A labdákat is lecserélte a műanyag golf labdára. Na innen nem volt aztán megállás: Danival elkezdtünk játszani!A gyerek-focikapuba kellett, a gyerek-hokiütővel, a gyerek-minigolf labdát beütni!!! Hát kérem, nem is tudtam hogy ennyi spothoz értek?!Ha ez előbb kiderül indulok Pekingbe!!! Nos sikerült egy különleges új sportágat feltalálnunk:a műanyag hoki ütővel , tollaslabdának használni a golflabdát és mindezt enyhe fűcsomók kiütögetésével beadni a focikapuba!
Ma reggel nem éreztem a derekamat!!!Gyanítom legközelebb Almádiban fogok tollasozni és talán pigpongozni, felnőtt ütőkkel!!!

Nincsenek megjegyzések: