2008. augusztus 14., csütörtök

TURKA

Vannak bolond dolgaim, tudom!Bizonyos dolgokért nem vagyok hajlandó fizetni egy nagyobb összeget! Ilyen a ruházkodásom! Pláne miután tudok varrni, nem akaródzom vagyonokat fizetgetni göncökért, amiket nap mint nap használok! Más ha alkalmi dologról van szó, lásd esküvői ruha, az más. Jut eszembe, ma délelőtt sógrasszonykámmal kimegyünk Irminához, hátha sikerül kapnunk egy jó kis rucit Neki.Ámerikába készül esküvői menetre! Majd beszámolok a sikerről!
Szóval kedden hónom alá kaptam az ram /illetve fordítva!/ és elbattyogtunk a Károly körúton lévő Hollan-amerikai rha boltba. Tulajdonképpen ez egy secondhand.De abból is a jobbik fajta! Ismerős dolgozik ott, Manyi. Őt kb.10 éve ismerem és több boltban is találkoztam már vele.Mintha mennék utána, mindig felbkkan valahol és akkor ott nagyon jó kis dolgok vannak! Kedvelem Manyit, bájos lány. Anya is nagyon szereti Őt,mindig van egy kedves szava az emberhez!
Szóval betrappoltunk a boltba és kezdetét vette a nagy nézelődés. A végén sikerült meglepni magam 2 nadrággal és 2 szoknyával.Miután Maci szerint a gatyák és a szoknyák senkin nem
voltak eddig, gyakorlatilag ügyesen gazdagítottam a ruhatáramat!
Hazahoztuk és aznap ki is mostam, másnap reggel ki is vasaltam és most mennek a többiekhez a szekrénybe!
Ajánlom a boltot, vannak nagyon jó új dolgok is!A régiek pedig szépen tisztítva, kivasalva állnak glédában az akasztókon!
Az árak szinte nevetségesek: nem tudnám elkészíteni a szoknyát 790 .-,a nadrágot 990.- forintból! Többe kerül a cérna és a cippzár!!!

Bridzsi szakadtra röhögné magát, mert az egyik nadrág persze PIROS!A másik igazi khakizöld!
A szoknyák pedig bordó és olivzöld ballonanyagból vannak!

Nincsenek megjegyzések: