2008. augusztus 14., csütörtök

MAUZI


Kedden beüzemeltük az új billenytűzetet és az új farknélküli egeret Anyánál is!Még nem volt ideje kipróbálni, majd talán ma! Biztos fogja érzékelni a különbséget, a régihez képest!
Majd élvezheti hogy nem megy tönkre az ujja mire begépel több oldalt!
Emlékszem a 18. szülinapomra Anya meglepett egy Brother elektronikus írógéppel! Még megvan!!!Már akkor is grafomániában szenvedtem,igaz ugyan hogy vállaltam munkát is a géppel!Hoztak diktafonon szöveget és azt gépeltem le! Meg hát akkor volt a nagy korrektorkodás is ! A szegedi telefonkönyv egy része az én kezemből került ki, javított példányban!Azóta szerintem Szegeden mindenki ismeri a mesemondó számát!!!
A közkereseti társaságok leírása az én dolgom volt, javításilag persze! Készült a nagy Törvénytár!nAnya javította a kft-ket!Meg Ő korrektorkodta többek között a Doktor Zsivágót!
Nos, ezek után érthető a fejmosása, ha hibát hagyok a blogomban!!!

Nincsenek megjegyzések: