2011. augusztus 7., vasárnap

BALMÁDI 3.-Egy nehéz nap éjszakája





Tulajdonképpen be sem merem vallani az Állatkert következményét! Első fokú égési sérülések a vállaimon, a mellkason és az arcomon! Effektíve szénné égtem! Így ha valakinek hasmenése van, leharaphat az oromból egy darab aktív szenet!
Ez azért szégyellni való, mert mindenkinek mondogatom, hogy ne menjen napra 11 és 5 között!
Na pont akkor voltunk a Zoo parkban! Azt gondoltam, hogy az árnyas fák alatt, az erdőben nem ér el a Nap káros sugara!
A dm-ben beszereztem egy uv-jelzős karkötőt, a szemüvegem uv-re sötétedik! Most már én is!!!
Itthon jöttem rá, hogy mekkorát bakiztam!Pánikszerűen vettem egy flakon napozás utáni tejet, még péntek délután.Halottnak a csók...
Tegnap a híres Almádi-piac után benyomulunk az első patikába és megvettük az élet és bőrmentő Pantenolt!
Dani befújt úgy, hogy hasonlítottam egy nyakmerevítős hóemberre!Ültem és száradni próbáltam, szívódott is  a krém szegény, de azért maradt még. Próbáltam bekenni, hát igen furán néztem ki!
Maci ebéd után kedvesen rátámaszkodott a vállamra, hogy segítsem Őt haza, mire mindenki hallotta amint oroszlán-üvöltök!
Hozzátartozik az igazsághoz, hogy mindezek előzményeként,reggel  Maci a piacra vezető úton nagyon megörült egy szelíd gesztenye fának.Na nem azért mert egyébként megharapta volna ha vad, hanem  mert ritka az ilyen fa!Kőszegen és környékén találkoztunk még velük!Mániákusan szeretem a sült gesztenyét!Édesanya vett nekem mindig a Madách téren, amikor kisgyerek voltam.Bedugta a zsebembe, ott melegítette a kezemet!
Szóval Maci úgy megörült, hogy nem vette észre a járda szélét és sikeresen leesett az úttestre!A bokája kicsit kificamodott, zúzódott! Így hát vásároltunk még boka-krémet is! Új bokát nem lehet kapni!
Olyanok vagyunk , mint a Fehérvár Áruház: Nálunk mindig történik valami!!!
Hazatotyogtunk és részt vettünk a 4 x 100 vegyes lassú váltófutáson!
Az éjszaka ennek a két igen örömteli nyári eseménynek a jegyében telt!Maci bekent és beborogatott lábbal feküdt , én bepantenolozva próbáltam aludni! Hát élmény volt!
Ma reggelre lassan alábbhagy az égésem, már csak a fejem ég!Lehet hogy napszúrást kaptam!
Most rekkenő hőség van, ember nincs az utcán:vagy a vízben ülnek vagy a házban hűlnek!

Nincsenek megjegyzések: