2011. augusztus 7., vasárnap

BALMÁDI 4.-REKKENŐSÉG

Párizsba beszökött az ősz, Almádiba a rekkenő hőség,azaz a rekkenőség!35 fok,éget a Nap, majd délután szélvihar! A vállam ég ha a Nap égeti, az árnyékban kellemes!
Ebéd után mindenki lerobogott a strandra, én meg szépen elkirándultam magam, fotózni!
Első utam Micimackó gondolkodó-sarkához vezetett, bár lehet hogy inkább a Kőasztal a jobb elnevezés, a Narnia krónikáiból.Szerencsére itt nyugta van az embernek, nem nagyon jön ide senki.Jól eldugott hely, nem is árulom el merre van!


Árnyas fák alatt....

Jártamban-keltemben találtam egy furcsa fát , amelyiken érdekes termések nőnek.Nem bírtam ellenállni és lefotóztam a kis "szépségeket"! Itt egy csokorra való belőlük! Aki megírja milyen fa vagy bokor vagy cserje ez, a megfejtésért ajándékot kap!














Szeretem a bogyókat, na nem a diliket,így őket is lekaptam!Színesek és kis gömbölyűek!


Valószínűleg jó kis mikroklíma lehet erre, mert sok különleges növény éldegél itt.
Rögtön elsőnek a "kuka-cserje" izgalmas terméseivel:


A következő a "lépcsőlakó-lóhere":

"Járda-virágok, avagy a kő is kivirágzik:


Hedviget itt is sikerült lefotóznom:

Megörökítettem a Radisson-vízesést,szárazon:

Nincsenek megjegyzések: