2011. augusztus 12., péntek

BALMÁDI 5.

Tulajdonképpen nem történik semmi izgalmas, ezért nem írtam mostanáig.Persze a felhőtlen beszélgetések itt az üdülőben, na azok színesítik az ember napjait az tény! De azt nem lehet itt leírni, azt meg kell élni.
Viszont pingpongozunk, ami nagyon jó! Igaz aki hallja a visongásomat, nem feltétlen tudja mi történik a csónakházban! Annyira tudok örülni, amikor eltalálom a labdát és az asztalt, hogy az csak na!
Bátorfi Csilla és Jónyer István valószínűleg tönkre röhögné magát ha látna!
No de a részvétem a fontos, nem a győzelmem! Az üdülő-lakók is csodálkoznak amikor néznek minket: Hufnágel Pisti szerepében Macit látják mezítláb, bedagadt bokával az egyik térfélen, a másikon Paula , alias Én, bekötött térddel.Tiszta sport-emberek!
Na a víz az meg olyan hideg, hogy egyszer eljutottam a harmadik lépcsőfokig.Ott álltam a kb.15 centis, 20 fokos vízben,  10 percig. Aztán rohanás a partra!!!!

Most viszont hiánypótlás következik:
Veszprémi Állatkerti látogatásunk után, Feriék még ott maradtak kicsit. Szerintem megbeszélte pár állatkával, hogyha én végre nem  rontom ott a levegőt, akkor előjöhetnek. Na így is lett!!!
Nos a nagy kedvenc, a vörös panda, alias macskamedve, volt kedves előmászni a rejtekéből és modellt állt a fényképezőgépnek. Hát esküszöm nem ér a nevem: a Budapesti Állatkertben sem hajlandóak mostanában előjönni ha megyek! Ezek után viszem Ferit magammal!!!




Simogattak vidrákat is, Lutra ott volt vajon?


Született egy bébi-antilop is, akit persze először Feri fotózhatta, a Blikknek!



Nincsenek megjegyzések: