2008. július 7., hétfő

A NAGY /SÜT/Ő
Végre megérkezett tegnap délután az asztalos.Felcipekedni segítettünk neki és kezdetét vette a nagy alkotás.
Én minden eshetőségre számítva bevonultam a nagyszobába. Jól tettem, zaj és töméntelen mennyiségű faforgács kísérte a munkát.Maci csak az elején hívott ki hogy nézzem meg a művet.
Azután síri csend lett egy kis időre, és többet nem is engedtek ki. Gyanítottam csak akkor mehetek ki, amikor már kész lesz. Szóval jött még ki a konyhából zaj rendesen, de aztán szólított az uram hogy menjek. Ahhh!Végre kész lett a nagy mű:ott állt ,immár lábakon és nem dobozban, a Gáztüzihely!!!
Hercig kis fiókok mindenhol az asztalba építve,izgalmas natúr fából az eleje, a korpusz hófehér lapból kivágva. Oldalt kis szellőző nyílások, hogy a fiókok tudjanak levegőt kapni.Én nem tudtam:) Szóval szerelem az első látásra! Még jó hogy már férjnél vagyok:)
Miután Józsit hazaengedtük az övéihez, nekiláttunk a romeltakarításnak:faforgácsok /jobban mondva fapor/összekapargatása, lemosás,kimosás,felmosás stb.Lelki szemeim előtt már láttam magam, amint éppen a nagy wokban kavargatok valami zöldséges-husis finomságot!
Visszapakolászás volt még nagy hévvel, mert az udvari szoba menekült-táborhoz hasonlított. Dani éjszakánként egy Ariston sütővel aludt egy szobában; nem panaszkodott, de gondolom így azért jobb lesz mindkettőjüknek.Igaz a sütő nem horkolt:)
Mondtam este vacsinál Daninak hogy már mennyi recept kavarog a fejemben, mire közölte:"Ajvé, akkor rajtunk próbálod ki!"- és ehhez kajánul vigyorgott.
Ma a fiúk /Maci&Dani/ várják a szervízest aki beköti végre a főzőlapot:) De hogy a sütővel mi lesz azt nem tudjuk, most még nincs becsavarozva, magamra tudom rántani!

SIKERÉLMÉNYEK
Mama és Maci /M&M csokigolyók:)/ múlt csütörtökön látogatást tettek a Hunyadi téri csarnokban.Na mint a málhás lovak tértek haza.Mamam benevezett egy adag bio-fekete-ribizlire.Csodás volt amikor néztem, kaptam belőle agy jókora dózist:ez nagyon egészséges egyél csak.Hazavittük és frigóba került estig.Akkor aztán nekiestem és jól lepasszíroztam, majd vesztemre megkóstoltam.Na most a citrom ehhez képest nutellának tűnt:(
Maci úgy röhögött amikor rámnézett, hogy kiesetta gatyájából.Ezek után kínálgattam hogy kóstolja meg milyen finom, sehogy sem akarta.
Kiszúrtam a ribizlivel, nyakon öntöttem egy doboz natúr CBA-as joghurttal és megszórtam egy kevés fruktózzal. majd mint aki jól végezte dolgát kiadagoltam műanyag dobotokba és benyomtam a mélyhűtő legmélyére. Fagyj meg felkiáltással!
Másnap Dani legnagyobb megrökönyödésemre kétszer is evett a fagyiból! Meg aztán a tegnapi joghurtos málnafagyimból is:) Ez az igazán öröm, ha van pozitív visszajelzés!
Ma délután igen nagy szolgálatot tenne a fagyi Daninak, szegénynek 2 fogát húzzák éppen:(

Nincsenek megjegyzések: