2008. július 11., péntek

ZÖLD LÉ
Itt az idő hogy írjak a mostanában általam is használatos, titokzatos zöld löttyről!
Szóval 3 héttel ezelőtt kezdtem bele a zöld lé ivászatába.Egyelőre a nagy fogyás című versenyen nem veszek részt:)
De ami érdekes, amióta hörpölöm a "zöldséglevet" kicsit nyugodtabb vagyok, és a bélműködésem is jobb lett! Fogyni nem nagyon fogytam, de kb.1-2 hónap biztos kell ahhoz, hogy hasson minuszkilóilag. Nem adom fel!Iszom továbbra is. Hideg szénsavmentes ásványvízzel készítem,az íze nem zavaró.

PANCSI-PANCSI BITTE SCHÖN
Valószínűleg lehetett mosómedve az őseim között, erre ma jöttem rá.Már megint ment a gép, és megint szedtem le az előző mosást, és megint teregettem némán.
Nagyon szeretek mosni, mosogatni.Ezzel lehet hogy egyedül vagyok Magyarország női lakosainak körében? A vízben matatás minden formáját szeretem:inni, fürdeni, mosni, mososgatni.De úszni azt nem!Még mindig van bennem egy adag félelem!
Valamelyik nyáron /talán tavaly előtt/ TPZ -éknél járunk vendégségileg!Na ez volt ám az igazi!
A kertben felállított medencében idétlenkedtünk egy álló napig:) és akkor eljött az este.Akkor kezdődött csak a marhulás igazán!A medence az okos enged elv alapján, kicsit engedni kezdett az egyik szelepnél.Mi sem kellett , nosza előkaptunk egy adag óvszert és azzal tömítettük a medencét:) Erre a víz elkezdte tágítani és nőtt, csak nőtt, csak nőtt! Persze közben visítoztunk mint a malacok, és a maradék óvszerrel azt játszottuk, hogy kinek fér bele több víz!Bridzsivel győztünk a fiúk ellen:) A mi kotonkánk kb.90 cm-esre duzzadt, tele volt vízzel; aztán elpukkant!!Visítás éjjel 1-kor! Dáma a rotweiler, talán visszavonult a házába,látván milyen idétlenek is az emberek!A szomszédok gyanítom megemlegették azt az estét, amikor ott jártunk!!!Innen üzenem a szomszédságnak, lehet hogy ezen a nyáron is eljutunk Zoliékhoz és akkor lesz /ne/mulass!

Ma délelőtt hívott TPZ barátom és azt kérdezte hogy Ő mikor lesz benne a blogban!Nos mindenki figyeljen:itt van TPZ!!!!!!!!!!!
Ha bárkinek is van valami számítástechnikai és bármi egyén problémája, TPZ mester megoldja.Például vasárnap hajnalban kitűnően tud /szerény személyemmel/ eldugult mosogatót rendbetenni /és a konyhát eláztatni/ fürdőköpenyben és pizsiben;kilyukadt medencét megfoltozni kotonnal; elromlott nyomtatót megjavítani fémcsat csúszkával; bekrepált házikomputerekbe életet lehelni; Rolex órát bizgerálni;notebookot tuningolni!!!Elérhetősége a linkeknél PcGeneral.
Egyébként mindig jókedvű, túlfűtött, optimista. Jókedve határtalan tud lenni, mindig mosolyog,jószívű kis lény!Köszönet érte Neki!!!!

Nincsenek megjegyzések: