2008. július 8., kedd

VARROMÁSOK
Hétvégén rájöttem hogy az okos enged alapelv, valóban létező tény.Kimostam a nyári halászgatyómat és szombaton megpróbáltam magamra húzni.Sikerült, de valahogy furcsán éreztem magam benne.Úszógumi tájon feltűnően kényelmes volt; persze okos enged alapon a cippzárnál felsejlett a gatyavarrás!
Nem volt hangulatom a sütővel egy szobában nekiállni varrni. Annál is inkább, mert indultunk moziba. A fiúk persze szórakoztak egy sort és megértően közölték, hogy várnak vegyek fel másik nadrágot /gatya nélkül nem jönnek velem:) /
Arra az ősi megállapításra jutottam, hogy a ruhák állás közben összemennek a szekrényben:)

Az is felsejlett a cippzáron kívül nekem, hogy talán ha visszaülnék végre a szobabiciklimre akkor végre újra legyőzhetném a gatyám!Fel is pattanok rá, szerintem holnap este. Meg persze ott van még a vadiúj kék labdám is:)

LABDA
Drága Torontótéktól kaptam egy kék rém nagy méretű gumilabdát.Ismernek már milyen kripli vagyok derékilag. Derék ember vagyok :) de 13 évesen valóban szert tettem egy lumbágóra.
Ennek immár 24 éve; lehajoltam és sikerült úgy is maradnom!Anya azt gondolta hogy nem akarok suliba menni.De miután 3 perc elteltével is a föld felé lógva nyögtem, látta ez most nem vicc. Doktorbácsit kihívta, aki megkérdezte bájosan hogy itt fáj; majd azon mozdulattal a mutatóujját belemélyesztette a sajgó derekamba.A kilépő akárhanyadik lumbális pontom volt!Megszólalni sem tudtam!Ha tudja hogy ott fáj, minek nyomkodja???Végre kiszedte az ujját belőlem. Szerette volna körbeinjekciózni a derekam , de nem én nem engedtem. Akkor inkább diolen vagy mifene kezelés! Kiírt arra. Röhejes volt amikor a rendelőben ültem és vártam a soromra.Az átlagéletkor kb.75 év volt.Na ezen a statisztikán javítottam valamicskét. Kezelések szuperek voltak, amig kaptam. Aztán egy jó idő elteltével megint előjöttek a fájások.
Mai napig elő tudom csalni a lumbáhómat és akkor jön a mexikói orvos:)

Szóval visszatérve a labdára; nagyon sok ilyen jellegű problémára használják a nagy gumilabdát. Egyensúlyozni kell rajta,ülve,állva,fekve.Elöl, hátul,oldalt dőlve. Otthon nem merem használni, mert egyszer kipróbáltam és sikerült legurulnom róla:) Na ha ezt a fiúk meglátják dőlnek a röhögéstől, mint én a labdáról! Majd szomszédolok vele egyet. Otthon egyébként sem tudok labdázni vele, mert ha dobálom akkor leverek a polcról valamit, pattogtatni meg a plafon miatt nem lehet.Egyébként az elefántok kapnak ilyen méretű labdát:( Lehet hogy ez célzás volt???

Nincsenek megjegyzések: