2009. május 16., szombat

HECK A KARÁMBAN

A cím elég idétlenül hangzik, mert a karámban ugye általában lovak vannak és nem sült halak.
Nos nem tudom miért így nevezték el ,a kajáldát , de mindegy. A lényeg az, hogy többen is ajánlották, itt van a legjobb heck. Igazuk volt!!!!

A Karám megtalálható, ha kocsival mentek Szigethalom helységet elhagyva, a Taksonyi híd irányában. A híd előtt jobbra levő úton található, ahol a legtöbb autó parkol.
http://geospace.hu/#lat=47308860&lng=19026781&zoom=16&currentmap=0
ezen a linken van egy jó kis térkép!

Nos valóban a legtöbb autó ott állt a Karám előtt, emberek szép nyugodtan sorban álltak az ablak előtt!
Leparkoltunk és beálltunk a sorba.Teltház volt!!!Először kicsit kétségbeestem hogy állva kell ennem majd, de aztán amikor leadtuk a rendelést és kézbekaptuk az innivalónkat, Maci bájosan odapenderült 3 hölgyhöz és megkérdezte hogy szorítanak számunkra egy kis helyet.Aranyosan összébb húzódtak és leülhettünk.Akkor láttam milyen helyes kis adag kaját kaptak a hölgyek, és hogy milyen jóízűen falatoznak.Gondoltam ránk is ez vár majd. Kicsit vártunk csk és hozták a tálcánkat.2 30 dekás heck mosolygott volna, ha lett volnafejük.De szerencsére fejvesztve feküdtek ott, sültkrumplik , majonézek és kenyér társaságában.
Szépen nekiláttunk és befaltuk az egészet!Komótosan , szép lassan ettünk,kettecskén. Asztaltársaságunk,mint akik jól végezték dolgukat, lassan továbbálltak.De mikor felálltak az asztaltól, köszöntek és további jóétvágyat kívántak.Örültem és meg is lepődtem, ritka hogy idegenek ilyen normálisak legyenek!
Az egyik úr, akinél rendeltük a halakat odajött , letörölte az asztalt/ahonnan a társaság elment/ és nevetve megkérdezte:minden rendben, jó időt futottunk a halsütéssel?Kedves gesztus, egyre ritkább! Amikor befejeztük a halazást, egyszercsak ott termett egy hölgy és már el is vitte a haltetem maradványokat.
Feltápászkodtunk és nekiindultunk, hogy a kocsit elérjük valahogy..Ez kb.10 méter távolság volt csak. Akkor láttam hogy van kézmosó, szappan, papírtörölköző is.Kellemes csalódás volt,mert talán hazáig ragadtam volna, bár mind a 10 ujjamat lenyaltam!

Pechem volt:szemben a Karámmal van egy palacsintázó: Diéta ide, vagy oda /ezesetben inkább oda/meg kellett látogatnunk azt is.Kedves lány az ablakban látta hogy tanakodunk, mondtam filózunk csak , hogy fér-e belénk vagy sem/erre felsorolt kb.7-8 féle ízesítésű palacsintát/.Mondanom sem kell, fért.
Igaz hogy én csak egy darabbal dicsekedtem, Maci pedig csak 2 darabot bírt betermelni.
Nagyon figyelmes kiszolgálásban volt részünk és a palacsinták is fincsik voltak.
Végső konklúzió:halat enni érdemes, de csak úgy, ha utána még marad hely a hasatokban 1-2 palacsintának is!!!

Nincsenek megjegyzések: