2009. május 16., szombat

L'ART POUR L'ART

Péntek este végre felhőtlen szórakozásnak néztünk elébe. A nagy kedvenceink előadására indultunk, a Bábszínházba.Sikerült is odaérnünk fél órával a kezdés előtt, így láthattam az utcán a tömeget, tudtam teltház lesz. Ja és végre találkoztam egy elefánttal, aki kávéházi cuccban díszelgett!!!
A jegyeink a középső székekre szóltak, Maci megszerezte a legjobb jegyeket.Így viszont elsőként kellet bemászni a helyünkre.Nem sikerült, mert megelőztek a sor széléln ülők.Lerakták a feneküket és meg voltak sértve, hogy kezdés előtt 10 perccel még jönnek mások is.Igaz hogy a 13 szék közül, ami a bal oldalhoz tartozott csak ők öten ültek, de hát nagy dolog volt felemelkedniük.Nagy kaland, nem érdekeltek, húzzák az orrukat:hogy lehet felnőtt embernek ennyi esze, vagy nagyon fradtak voltak biztos.Nos végre elhelyezkedtünk a gyerekszékeken :kiskoromban nem tűnt ennyire szűknek az ülés, vagy azóta ennyire megnőttem volna széltében és hosszában is. Azt gondolom, hogy a L'Art pour L'Art Társulat produkciója megérdemelne egy nagyobb színházi termet!Teltházzal megy mindig, alig lehet 2 hónappal előbb jegyet venni!!!
Az előadás 10 perc késéssel indult, de kárpótolt!!!Úgy röhögtem végig szinte az egész másfélórás produkciót, hogy rengett az egész sor szék alattam!Maci is élvezte, láttam a szemem sarkából, akkor amikor éppen nem könnyeztem a nevetéstől!Szóval Anti bácsi, Besenyő Pista bácsi, Margit és Evetke hozták a formájukat!
Nekem a kedvencem Dolák-Saly Róbert!!!Elég volt hogy bejött a színpadra és vastaps fogadta.Volt egy jelenet, amit nem tudtak elkezdeni Szászi Mónival, mert annyira röhögött a közönség, hogy kimentek és újra bejöttek.Nem bír ellenállni az ember a röhögésnek, nem beszélve arról, amikor a Nagypapa jelmezében megjelenik , vagy éppen diavetítést tart, leesem a székről a röhögéstől.Ott végem volt, nagyon nem bírtam magammal megint! De más sem!
Merem ajánlani a műsort mindenkinek, aki szeretné egy kicsit elfelejteni hogy mi folyik éppen a nagyvilágban!Garantálom, utána feltöltődve fog bárki kitámolyogni a színházból!
http://www.lpl.hu/index.php
Itt megnézhetitek mikor lesz előadás, hogy legyen időtök jegyet venni!!!

Nincsenek megjegyzések: