2009. november 16., hétfő

2012 - APOKALIPSZIS



Szombaton délután világvége-nézőbe indultunk Snoopyékkal. A 2012 című utópisztikus , 260 millió doláros költségvetésű, 3 órás fenéküléses, giga-világvége-jósló filmet mentünk megkukkolni a Westend-citybeli moziba.

Szerencsénkre Snoopy vérbeli mozibajáróként már előre lefoglalta a jegyet és időben át is vette a pénztárban. Tudta mi várt volna ránk, ha nem így tesz. Mikor odaértünk / és én még nem tudtam hogy Snooppancs milyen kis ügyes/ elborzadva beálltam az egyik sornak kinéző tömegborzalomba. Oldalról is jött a tömeg, meg ahonnan odafértek. Na ezt a magyar vircsaftot utálom! Szerencsésen befutottak a jegytulajdonosok és megmenekültem a tömeg nyomásától!!!Kiállhattam a sorból!

Teltház volt a teremben, mindenki látni akarta a világ végét!! Brrrr!
Tulajdonképpen jó volt a film.Nekem tetszett, bár a 3 óra előre kicsit sok/k/nak tűnt.
A cselekmény persze a szokásos, a hősök megmenekülnek mindig az utolsó pillanatban, és persze mindenki tud repülőt vezetni és a Föld is csak utánuk nyílik meg. Szép kis szereplőgárdát szedtek össze. A rendezőnek ez nem volt nehéz, rendezett jó pár kitűnő filmet már. Roland Emmerich vérprofi a szakmájában, maga mögött tudhatja pl. a Holnapután, a Godzilla, A függetlenség napja, a Csillagkapu és a Tökéletes katona című filmeket.
Ez egy kicsit pesszimistának sikerült, de gyanítom sok igazság van benne. Gondolom a tudományos részek megállják a helyüket, azzal nem járatná le magát, hogy nem hiteles kutatásokat állítana maga mögé. Nem szeretném így a világ végét látni majd!!!
Szóval egyszer meg lehet nézni moziban , a többi megtekintés csak "pörgetős otthoni használatra" ajánlott szerintem.
Kivételesen semmit nem ettem és ittam a moziban /4 darab rágógumi esett csak áldozatomul/, és hihetetlen fegyelemmel tűrtem hogy a mögöttem ülő izomkolosszus 15 percenként rugdosson!
Snoopy is kikapott egy ilyen rugdosódó alakot sajnos! Maci pedig egy nagy adag nachos-chipses-sajtszószos szőke-nőcit kapott szomszédjául. Az előttem lévő csajszik a mobiljukat nézegették, mert hosszú volt a film nekik! Többen le-föl mentek/ a wc-re rohangáltak valószínűleg/, úgy látszik nem olvasták el, hogy majdnem 3 órás a film!
Nos soha többé nem ülök olyan sorba, ahol mögém ülhet valaki! Maci ezért vesz mindig a legutolsó sorba jegyet,a lépcső mellé!
Sajtszószt pedig továbbra is ki nem állhatom /olyan igazi hányás-szaga van/!!!!!!!Inkább a világvége!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: