2010. augusztus 24., kedd

ALMÁDI VI.

Sok-sok év után most fordult elő először, hogy nem otthon ünnepelek.Na sag schon, van ilyen.Van aki mindig így tesz, de nekem ez fura volt.
Viszont egy különleges társasággal ünnepelhettem, és ez nem mindennapi élmény volt!

- Grétike, minden titkok tudója és mindenkit ismerő személyiség!93 évesen is friss és elegáns, üde és fiatalos!Humora és véleménye van mindenről és mindenkiről!A politikában is teljesen toppon van!Hihetetlen életerő és életszeretet ami árad belőle!
- Judit, aki neves, kitűnő szociológus és nagyon kedves Ember.Kiváló barát és különleges feleség,valamint nem mindennapi Nagymama!!!!
- Juli, a fitt nagyi.Róla egyébként nem tudtam megmondani mennyi idős, olyan sportos jelenség; Gréti lányaként szuper géneket örökölt, mind agyilag,mind külsőleg.
- Bandi bácsi az örök humor-szállító! Mindig jó kedve van és tesz azért, hogy másnak is az legyen!Emiatt különösen az étkezőben borult az etikett: Bandi bácsi vivvet mondott és pedig röhögtem! Na ez persze nem ment hangtalanul, így az egész terem zengett! Bandi bácsi pedig élvezt és még mesélt!Én persze továbbra is az asztal alá röhögtem magam, emiatt a felesége Judit kiborult!Midnig próbálta megzabolázni Bandi bácsit, aki ilyenkor átkacsintott hozzánk.Ezen persze nevetnem kellett, és így igen jókedvűen teltek a kajálások!
- Gábor, aki nem mellesleg Juli férje, szintén igen jókedvű lélek, és így aztán adta a lapot egymásnak a két clown!
- Eszter a finom lélek, aki igen jó humorral van megáldva.Jóízűeket tud nevetni.Nagy tudású hölgy, aki szerkesztőként és fordítóként dolgozott és dolgozik az Akadémiai Kiadónál.
- Pali /Eszter férje/ egy különleges , nagyon értékes ember.Igen jó humora van, kicsit Királyhegyi Pali bácsis.Illetve Várnai Pali bácsis.Róla külön is fogok írni később, megérdemel egy külön bejegyzést!Nem beszélve a kuglófról!!!
- Vera és Babika, akik nincsenek a képeken, mert akkor is éppen azon szorgoskodtak, hogy az éhes és jókedvű üdülő-vendégek, nehogy lefogyjanak!!!A tulipán Vera ajándéka volt, nagyon meglepett vele.Nem számítottam rá, mert az előző napon annyira lett beavatava, hogy ebéd utánra poharakat segítsenek összekészíteni a kis társaságnak, és jöjjenek koccintani Babival együtt!Erre hozott nekem virágot! Nagyon jólesett!
Másnap pedig Babika lepett meg egy csodálatos bordó levelű növénnyel, amin télen is átsüt a nap, így a nyaralás jut eszembe.Meg persze az, hogy várom a következő Almádi-nyaralást!
Szóval koccintott a kis társaság és Bandi bácsi költött egy verset, azonnyomban; majd ráírta egy szalvétára és rajzolt rá egy macit,mint aláírás.
"Judit lenyűgöző nevetése, melengető kedvessége,kísérje nagyon soká, egészsége!"


Judit,Grétike,Juli és én


Eszter,Pali és Bandi bácsi

Juli és Gábor

Grétike, hová mereng el szép szemed?

szülinapi mosoly tulipánnal és Macival


Nincsenek megjegyzések: