2010. augusztus 27., péntek

RAGADOZÓK

Már megint megfogadtam, hogy többet nem megyek moziba.Brühühühü!!! Nem bírtam ki, és Macival beültünk megnézni a Ragadozók /Predators/ című filmet.Na ez nagy hiba volt tőlem!
A kitűnő, tehetséges, fiatal rendező, Antal Nimród legújabb alkotása ez! Eddig egyik filmje sem tetszett nekem; na ez most sem volt máshogy...
Az első részt, Arnold Scwartzival nem láttam, így aztán fogalmam sem volt mi a fene lesz.Na igazi horror volt számomra / a film adatlapján AKCIÓ a megnevezés???/ , borzalmas lényekkel spékelve.A történet unalmas volt, sematikusak a látványok /Pados Gyula profi, nem a munkájára értettem!!/, nudli a történés.
Tény hogy biztos RÉM nehéz, RÉM-filmet alkotni, de ez a RÉMségek kicsiny filmje volt nekem.
A Maci melletti 3 srác jót unatkozott és beszélgetett a film közben.Mondjuk azt nem értettük mi a fenének megy az ilyen moziba?
Ettől függetlenül ajánlom mindenkinek, aki szereti a borzongós, művéres, műtrutymós, sci-fi  -horror filmet, amelyben effektíve nem történik izgalmas dolog.Mert hát ugye nagy amerika maszlag, amit előre ki lehet következtetni. De a szereposztás nagyon jó volt. Gyanítom a nagy nevek húzzák be a  nézőközönséget:
Laurence Fishburne, Adrien Brody,Alice Braga,Danny Trejo,Walton Goggins, na meg a rémek!!!




Prédák

Ragadozók


Laurence Fishburne /a nagy kedvencem!!/

Nincsenek megjegyzések: