2010. augusztus 27., péntek

NO SPÁJZ
"Az oroszok már a spájzban vannak!" - mondta a Tizedes meg a többiekben valaki.Elfelejtettem ki, mea culpa!
Nos ez nem az a spájz, és ne menjen senki oda! Ez a Spájz, a Lázár utcában van és borzalmas hely.
Hét elején jártunk ott és Sünivel,gyanútlanul beültünk egy limonádéra.Bár ne tettük volna!!!

Én kértem egy limonádét, Süni egy Fantát szeretett volna inni.A pincér unottan közölte, hogy nem tartanak szénsavas üdítőt. Jó akkor mi van ami nem alkohol és nem kávé? Málnaszörp!-jött a válasz.Oké!
20 percig trutymákolt valamit  a pultnál, el volt foglalva baromira a pincér; igaz senki nem volt rajtunk kívül.
Majd kihozta a rémületet, egy poharat amiben a limonádé nevű lötty volt/zöld nőcik és pálmafák voltak rányomtatva, meg az hogy Caipiroska /. Langyos csapvíz, benne 3*3 cm-es citrom-, narancs- és slájm héj, amiken alig volt gyümölcshús. Még 2 jégkocka lubickolt  a melegvízben... Cukor az nem volt benne!!!!Biztos tudta hogy cukros vagyok! ÉDES, és nem cukros!!!!

ez egy guszta caipirinha

Süni málnaszörpje ugyanilyen csapvízből készült, 2 jégkocka himbálódzott a szobiszörpnek nem nevezhető lében.Málna sehol!!!

ez egy fincsi málnaszörp
Na gyorsan próbáltam meginni, mert mehetnékem támadt; Süni is birkózott a lével. Megkóstoltam az Övét: effektíve mosogatóvíz íze volt, amiben a málnaszörpös óvodás bögréket áztatták előtte!Onnan volt a színe...
760 Ft volt a két trutymó, fizettem szó nélkül és az Életben többet nem tesszük be oda a lábunkat /sem/!
Most néztem meg a honlapjukon , érdekes ott van cola és fanta is....

Nincsenek megjegyzések: