2011. augusztus 27., szombat

CSOKOLÁDIA

szerelem első látásra!

Leereszkedtünk a mélybe, egy pincerészbe, ahol beharangozták a Guinness rekord csokikat!Na azok nem tudom hol voltak, de meleg az volt rettenetesen!
Viszont találtunk kézműves csokoládét! Na az viszont kárpótolt, vettünk is egy pár táblával saját és ajándék célokra.Megjegyzem finoman a nekem vett tábla már elfogyott!
Ez nagyon izgi lehet, de nem nyithattam ki :(


Íme az ínycsiklandó választék a lelkes készítőkkel


Kicsit arrébb a nagyiparibb gyártásból kaptunk ízelítőt. Szegény hölgyek eszelős melegben, a szuterénben kellet hogy bemutassák a csoki-gyártást. Kb.35 fok lehetett lent, szellőzés nuku! Talán logisztikailag van valami kis hiány a szervezőknél!



Ja találtunk még csoki-várost is, ami már olvadt a melegben:

Menekülőre fogtuk a dolgot, ugyanis kint hidegebb volt. Na most már nem csak a "hasam mindenek előtt" című  darabot forgattuk, hanem a szemünket is. Kirakodóvásár is volt ugyanis, a sok kézműves mellett persze előkerültek a bóvlibb cuccok is. De hát ez a világ (t)rendje!
Jöttünk-mentünk a sorok között és persze nekem bele kellett szeretnem egy kis manóba!Szívembe zártam, ahogy rám nézett! Na addig sürögtem-forogtam, amíg az egyik képet megvettem.
Barnáné Juhász Ildikó a mester, aki egyszerűen tiszta szívből , szabad-kézzel rajzolja, festi a képeket! Meseszerű képek angyalokról,manókról,tündérekről! Az alkotó tiszta-szívűsége, bája, életszeretete tükröződik a képeken!!!Ellenállhatatlanok, színesek, édesek!
Lefotóztam az összes kiállított darabot és most megosztom itt! Aki szeretne esetleg ilyen csodás képet venni, írjon nekem, itt van a mester névjegye.
Itt megnézhetők a további alkotásai:
http://arteon.hu/index.php?action=gallery&artist_id=631

Alkotás a napon

Színesek

Tündériek

Angyaliak

Volt még csodás nemezelt ajándék, termésből készült díszkép és csodás kis dolgok tömkelege,  mind-mind kézimunka



Babák, amelyeknek gyökérfából faragták ki a fejüket

Nincsenek megjegyzések: