2011. augusztus 24., szerda

IN MEMORIAM BIHARY GÁBOR





Szomorú dolog ilyen bejegyzéseket írni, de kikerülhetetlen! Három héttel ezelőtt eltávozott közlünk a magyar órástársadalom egyik nagy örege.
Bihary Gabi bácsi, ahogy sok fiatal hívta, itt hagyott bennünket szépen, csendben.Nem voltak súlyos előjelek, időskori cukorproblémák és talán egy kis reuma jelezték csak a kort.75 év nem a világ, még élhetett volna igazán!!
Nagy szakmai múlttal rendelkezett, óriási tudás birtokosa volt! Nem tartotta meg magának a titkokat, átadta szívesen a fiatal generációnak.Segített aki csak kérte Őt! Méltó örököse a lánya, aki tovább viszi a nevet és a szakmai alázatot, tudást!
Nem múlhatott el úgy Órásbörze / hogy ne találkoztam volna Vele akár kiállítóként , akár látogatóként/  hogy ne mosolygott volna rám, hogy elsőként ne nyújtott volna kezet nekem, hogy ne mondott volna egy viccet! Ha telefonált nekem akár Ő, akár Zsuzsi, egy viccet akkor is kaptam!A kedvessége mindig megtalált engem! Édesapám régi kollégája volt, így most a felhők felett a képzeletbeli órásműhelyben meséli majd a vicceket Apunak!

A temetést ma 1/2 12-kor tartják, a Cinkotai Temetőben. Nem szólhattam róla, a nagy nyilvánosságot el szerették volna kerülni /ezt tiszteletben illik tartani/.
Így inkább mindenki gyújtson egy szál gyertyát és szedje elő a szép emlékeket !
Nagyon hiányozni fog Gábor! Nyugodjon békében.....




Nincsenek megjegyzések: