2011. augusztus 27., szombat

MESÉL A BÜKK





A csokoládé túltengés után nekiindultunk a Lillafüredi pisztrángosnak! Évek óta a kedvenc helyem Felső-Hámor! Már írtam róla, mesés hely a Bükkben, mesefalu, mese  tóval! Ha nyugdíjba megyek odaköltözöm!!!!
Átkeltünk hegyen-völgyön és elértük a pisztráng telepet. Nem fotóztam most, mert már pakoltam fel egy jó adagnyi képet régebben.Nagyon nem változott.
http://pisztrangtelep.hu/
Most viszont lefotóztam a halakat, amiket aztán megettünk!
A képen felül az aranypisztráng fokhagymás panírban, alul az "autentikus" több fűszeres bundás halacska /ez volt az enyém, az én drágaszágom, ja kb.10 percig tartott/


Első ügyködésem az volt, hogy leszedtem a fejét! Ne nézze ahogy megeszem:)
Hihetetlen finom volt mindkettő! Ajánlom mindenkinek!!!!!!!
Megállapítottuk újfent: pisztrángot csak Lillafüreden, hecket csak Siófokon Zsoltinál eszünk!
Miután teleraktuk a hasunkat, úszott a halacska, hazafelé  vettük az útirányt. Át a nagy szerelmemen , a Bükkön!
Van egy mesés út, amin érdemes átautóznotok, vagy bicajozni. Ki mit bír!Kb.50 kilométerről van szó, az erdőben nincs telefon-lefedettség!Tehát belvárosi turistáknak nem ajánlott gyalog!Nincsenek kirakatok sem!
Csak az Erdő!!!Mesés fákkal, bokrokkal és a levegője harapható!
Kicsit keskeny a két sáv, de elférnek az autók! Különösen ha mindenki a saját sávjában halad!
Ha Maci nem olyan ügyes akkor ma már nem innen, hanem az örök vadászmezőkről írtam volna a blogot!
Egy fél idióta lengyel vezető, úgy döntött, hogy  kis buszával mindkét sávot kihasználja!A hegyről lefelé döngetett az állat, kb.80 km/h sebességgel. Igen ám ,de nem lehet kisajátítani az utat!Mi szépen mentünk felfelé, a marhája meg a kocsinktól 20 cm-re elrobogott!Kissé elkapta a kormányt, így korrigált! Maci szegény uralta  a helyzetet, de a kocsiban megfagyott a levegő egy percre!Az élet szép és rövid!
Na ezek után óvatosan mendegéltünk és a fotózáskor, egy lehajtónál álltunk meg.Biztos ami ziher!
Az igazság az, hogy nem nagyon tudom visszaadni az erdő szépségét!A mélységet, a magasságot, az illatot, a színeket!Igen van photoshop, de az már durva változtatás lenne. Így inkább azt mondom ,menjetek és éljétek meg az erdőt!



Nincsenek megjegyzések: