2008. július 29., kedd

BAD DAY

Tegnap nem volt valami fényes napom.Illetve fényes volt, mert hétágra sütött a nap!
Meg azért is fényes volt, mert drága Snoopy barátom felköszöntött! Olyan aranyos volt, kaptam ajándékot:snoopys papírzsebkendőket /ebből 1 csomag már a táskámban lapul/ és egy strawberrys hello kittys szájfényt!Azt persze rögtön kipróbáltam!!!!
A nagy ünneplés után előadtuk a "ki hogyan készítí a rakott krumplit" című egyfelvonásos darabot.Persze egyetértés született, mindenki tesz bele krumplit. A többi az már eltér egymástól!
Kérdeztem Snoopyt mit szeret enni és mit nem? Aztán jött a sorolás, és ezekután azt eszeltem ki, hogy amikor jönnek majd Lacusmacussal,tesztet kapnak. Minden hozzánk vendégségbe meghívott kedves barátunk, kap egy tesztet, amin be kell jelölnie mit eszik és mit nem!
Így elkerülhetem, hogy valakivel meg próbáljak etetni olyat amit nem szeret!

Nincsenek megjegyzések: