2008. július 27., vasárnap

SOPHIE VÁLASZTÁSA


Levelett hozott aposta. Először a frász jött rám, mert a feladó a Gyenesdiási polgármesteri hivatal pecsétje volt.Mit tettem ott, ahol még sosem jártam?
Aztán rájöttem, lévén a címzéskézzel történt, hogy ismerős küldhette a levelet! Sophie az!
Drága művész-ismerősöm küldte a legfrissebb kiállításának a meghívóját! A blogolvasnivalóknál megtaláljátok a weboldalát, nézelődjetek rajta! Megismerthetitek egy picit, ezt a nagyszerű művészlelket!Törékenyy pici asszonyként ismertem meg, egy munka kapcsán.Aztán átalakult az egész egy kicsit barátsággá!/remélem Sophie is így gondolja?/
Aztán kiderült nem is olyan törékeny, hanem igen erős egyéniségről van szó! Sok mindenen túl van már, művész létére nem könnyű itthon az élet! Gyanítom hogy máshol sem a világban!
Mindig optimista és jókedvű, klasszul, önmagát vállalóan öltözik! Ezért nagyon irigylem, mert én nem merek!
Aki a Balatonnál jár most nyáron, az feltétlenül látogasson el Gyenesdiásra, ahol aug.6-tól 29-ig látható Sophie kiállítása, a Polgármesteri Hivatalban!!!

Nincsenek megjegyzések: