2008. július 29., kedd

NICHT GUT SACHER

Ez is a tegnap "bad day"-hez kapcsolódik. Este eszembe jutott, hogy ma jön Ica látogatóba. Gondoltam meglepem egy kis finom "sacher-szerű" édességgel. Igenám, de ha az ember lányának nics jó napja, akkor az egész napra érvényes.Tehát az estére is!
Nem így véltem a dolgot, és nekiláttam a sütésnek.Maci hathatós segítségével öszekevertük a tésztát és betöltöttem a szilikonformába.Azt gondoltam én naív lélek, hogy mint a múltor, most sem ragad majd bele.Frászt!Beleragadt és atomjaira szétesett amikor próbáltam kiemelni a sütőformából!
No mindegy, valahogy kivakartam a torta-romokat és újra értelmeztem a sütés-főzés fogalmát!
Lehelyeztem az alapokat a tál aljára, rákanalaztam egy szép nagy adag házi sárgabarack lekvárt és a tetejére felépítettem Machupicchu romjait.Érdekes , kissé piramis jellegű lett az egész. Talán a "trutymákolás" ősi jelentése állt a legközelebb a dologhoz!!!
A tetejére csokimázat álmodtam meg, amit a múltkor olyan jól megalkottam kóbor télapóból és táblacsokiból!Nos most profi módon megvásároltuk Marikát! Marikát a tortabevonót!
Borzalom vele dolgozni.Ilyet nem veszünk többet, inkább Katicát!Mennyi baj van ezekkel a nőkkel!Írás a hátoldalon: gőzfürdőben felolvasztani hozzáadni vajat; így aztán szép homogén anyag lesz, amit nem kell kenni, szétterjed szépen. Részletesen írták meg, hogyan süssünk ki egy adag vajat hozzá; ez sikerült, szétrobbant a mikróban.Na ezt is takaríthattam!
Marikát vajastul ráöntöttem a piramisra!Leömlött szépen és lefolyt körbe-körbe.Próbáltam megfogni és kenni, de hát a gravitáció nagy úr!
Nos kezdett a sírás folytogatni, szóltam Macinak, mint vigasztaló seregnek, hogy csak akkor jöhet ki a konyhába, ha nem röhög.Persze röhögött kicsit!
De megvigasztalt, hogy nem szép, de annál finomabb!Sőt ízre jobb, mint a múltkori! Miután körben 1 cm szélesen átalakította a tortát, gondoltam nem lehet olyan rossz!
Majd ha jön Ica, leoltom sütievés közben a villanyt! Meg hozok be kiskanalakat!!!

Nincsenek megjegyzések: