2008. augusztus 31., vasárnap

AGYFICAM ÉS FÜLHUZI


"Harry Potter száműzését a donyecki iskolások kötelező világirodalmi olvasmányai közül a nagyváros egyik ismer üzletembere, egyben kerületi önkormányzati képviselője, Olekszandr Adamov indítványozta, aki szerint J. K. Rowling könyvei olyanok, mint a gyorsételek, csak nem gyomorfekélyt, hanem "agyficamot" okoznak.Az UNIAN hírügynökség beszámolója szerint Adamov a kis varázsló kalandjaiban való elmélyülés helyett Astrid Lindgren svéd írónő Harisnyás Pippi-sorozatát ajánlotta a felnövekvő nemzedékek és a tantervkészítő pedagógus szakemberek figyelmébe, amit a képviselőtestület tagjai szintén támogattak voksaikkal."
Ezt olvastam ma reggel a privátbankár.hu oldalon.Egyébként ez egy nagyon jó kis sokoldalú-oldal!Sokszögű-sokszög!!
Szóval agyficam?Ez egy új betegség, az oroszoktól!Bokaficamot lehet kapni Harry Pottertől, ha az ember átesik a földön hagyott könyvön, de az agyam nem tud jobb esteben kijönni a koponyámból és egyébként is rögzítve van odabent.Szalagokkal a két fülemhez!höhöhöhö
Szóval agfyicam?Akkor mostantól figyelem a jeleket Macin és Danin is!Mindkettennagy Harry-rajongók!A férjem csak úgy falja az oldalakat; biztos éhes!Pedig főzök neki, de hát Harry Pottert nem tudom lefőzni!
Tegnap is olvasott, kb.300 oldalt.Ezt nem csodálom, mert a legobb amit tehetett, mert sajnos nem voltam tegnap beszélőviszonyban, még magammal sem!Bal lábbal kelhettem, ami nem csoda ha az embernek 2 van.Semmi nem jött össze, semmi nem működött!A telefonok megadták magukat!A pda kipurcant, hívás közben szétkapcsol, kikapcsolja magát, nemlehet életet kehelni bele.Megy a kórházba!Azt gondoltam én is megyek a sárgaházba; de pechemre bezárták!
Két másik telefonom is meghüjült: a csangőhangok elhallgattak, az sms-ek síri csöndben jöttek be,érkezésükről nem tudósított senki.Na akkor görbült le a szájam igazán...
Aztán elmentünk megnézni a csodálatos plakátokat,majd hazasétáltnk.Ez igen nagy dolog!
Sétálni szeretek, csak nem tudok gyorsan.Maci viszont rohan séta néven.Igaz az Ő lábai az én nyakamig érnek.Tehát amig egyet lép Ő, én hármat!Szóval 4*100 vegyes sétában hazanyammogtuk magunkat.
Matematikai feladvány következik, a nyertes répatortát kap:
Az Andrássy út kb.2,5 km hossszú, ezt földalattival kb.15 perc alatt meg lehet tenni.
Hazafelé ugyanez gyalog, igaz a Dózsa Gy.út egy része az 56-osok terétől a Gorkij fasoron át, érintve a Munkácsy utcát, át a Bajza utcán, Alsóerdősor street, Szalmátlan Piroska ulica,a Lövölde tér, Király utca,Zeneakadémia, Anker köz, Bajcsy-Zsilinszky úton át, zebrák és marhák tömkelegén túl másfél óra lett!Kérdés:hanyas cipőt hordok?

Miután hazavergődtünk, Andika és aranyos ura felköszöntöttek.Nem érmet kaptam, mint a leglassabban sétáló csiga, hanem az elmaradhatatlan szülinapi fülhuzi jött!És kérem a konyhámban üdvözölhettem egy igazi csattos üvegbe rejtett ,igazi olasz, igazi hidegen sajtolt, igazi szűz, igazi extra, igazi olivaoljat!
És kérem 1 év kitartó nézése után /amiről Andika nem tudhatott/ a konyhámban üdvözölhettem egy üveg Modenából idekiránduló balzsamecetet!!!Tatatatammmmm!!/ez volt a harsona/

Nincsenek megjegyzések: