2008. szeptember 6., szombat

PÉDÉA

Szegény kis pda, nagyon rosszul viselkedett az elmúlt napokban.Fogta magát és beszélgetés közben a telefon kikapcsolta magát, nem lehetett szuflát lehelni bele többet. Erre fogtuk szegény párát és elbaktattunk vele a legnagyobb rekkenő hőségben a Keleti pu.közelében lévő szervízbe.
3 körül értünk oda, nyugodtan sétáltnk, mert 6-ig nyitva vannak.Gondoltuk mi!Kivételesen aznap előbb szerettek volna bezárni, de mi keresztül húztuk a számításukat!Beemgedtek és a szervímester mondta, hogy most zárnak de átveszi és majd tudósít.Mondtam Macinak,ilyen az én formám...
A maestro megismerte Macit is, és a gépet is.Rámnézett és látta, nagyon kis szomorú vagyok.Nekiállt és megvizsgálta még féllábbal a hétvége előtt a kis gépemet.Gyanította, hogyaz a aksi rossz benne.Ezt ugyan egy hete már mondtam Neki a telefonban, de hát ugye én csak egy buta nő vagyok!Nos, kiderült az aksi régi lehet, kell egy új. Kértem egyet; az ára 7500.- körül mozog, uhhh. De az most nincs raktáron. Jó, akkor kértem rendeljen egyet. Ekkor jött az amire nem számítottam:adott egyhasználtat próbára, hétfőn szóljak vissza telefonon és ha ez a hiba, akkor megrendeli.Köszöntem és ki akartam fizetni a próbaaksit, mondta nevetve, hogy akkor 25.000.- az ára.Ajjaj, görbült a szám.Mondta mosolyogva, hogy csak annyit kér hívjam, ha minden rendben akkor majd vigyem vissza a próbaaksit. Nem gondoltam hogy vannak még ilyen rendes kereskedők!!!
Hétfőn csörgök Neki, mert eddig szépen teljesít a kis pda!!!Igazán érdemel egy kis ajándékot majd a Maestro!!!
/Címeknél a weboldaluk!/

Nincsenek megjegyzések: