2008. augusztus 31., vasárnap

KÁRPÓTLÁS

Meg kellett vigasztalni magam és Macit is, a pocsék filmmiatt.Bár az én medvémnek tetszett!
Miután a Szövetség utcában parkoltunk le, elballagtunk a Barát utca sarkáig és nyitva volt a CUKRÁSZDA!
Azért írom csupa nagy betűvel, mert a gyerekkorom jön vissza!Nosztalgiázom megint!
Apát többször műtötték vesekővel, és én amikor nagyon kicsi voltam /mert olyan is volt/ akkor nem mehettem be. Anya jobbnak látta hogy mint 5-6 éves kislány,nincs helyem az urológián.
Köszönet érte ezért is!
Szóval vett nekem és a bátyámnak is sütit, vagy fagyit, és megálltunk a Szövetség utcai kórház előtt, Anya felment Apához és én integethettem nekik az utcáról!
Nos, visszatértünk erre a helyszínre.Kórház már nincs, csak elfekvő van a helyén.Rossz érzések kerítettek hatalmukba:Apa amikor meghalt, még létezett a kórház és ott halt meg.Elbúcsúztam Tőle és rá 2 napra feladta a harcot.Most ide kellett visszamennem, de megpróbáltam a régi, kiskori élményt felidézni inkább!!!Az integetőset!
Szóval a cukrászda ott van és nagyon finom minden ott!!!Menjetek és kóstoljátok meg a fagyijukat is!Zseniális, főtt fagylalt!Nem gépi trutymó!Karamell és kávé!!!!Ilyen a világon nincs is már!Daubner ehhez képest smafu!!!!!
Kóstoljátok meg a káposztás hasét is!!!!!!!!!!!!Hasét a hasba!!!

Nincsenek megjegyzések: