2008. szeptember 2., kedd

SAJT-Ó-KÖZLEMÉNY


Mauzi délután újra felbukkant.A frász ütné meg, megint a diétás ostyámat zabálta.Anyu ment ki a konyhába, és hallotta, hogy a kenyértartó tetején lévő tálban, valaki zabál! Gondolta kisebbik gyermeke /azaz én/ nem lehetek, mert akkor a tartó leszakadt volna régen.Hang alapján még csak hagyján, lehettem volna én is!Csámcsogni én is tudok!Anya odahívott, hogy valaki legyen aki igazolja, még nem bolondult meg szegény /mármint Anya!!!/!
De nem kérem, Mauzi volt és nem zavarta ahogy néztük!Aztán a partvissal meg lett kicsit zavarva és hussssss, átugrott a dög a kenyérpirító alá!Na akkor kellett volna beindítani a jó kis pirítót!Aztán csend lett és sehol senki!
Bevallom a hüjéskedésen kívül, nagyon idegesítő tény, hogy egy szürke egérrel is együtt kell lakni!
A lakás átalakult csatatérré!Minden ponton el van helyezve egy egércsapda.Namost kérem tisztelettel, az egér mindenhová megy, de a csapdába még véletlenül sem!Mondom én, hogy olvassa a blogomat!Sajt/ó/ -közleményt teszek ki a liftbe majd!Hátha szeret liftezni!
Eszter/akit nemrég ismertünk, és kedveltünk meg nagyon/mondta délután hogy Ő bizony meg meri fogni az egeret(Fényképen én is).Bemászott szegény a konyha 8347 zugába, de nem lelte Mauzit!Ha megtaláljuk, lefényképezzük Neki!!!

Nincsenek megjegyzések: