2010. szeptember 5., vasárnap

NYÍREGYHÁ-ZOO 2.

Miután a kis tappancsosokat elhagytuk, Snoopyt meghívtam egy fagyira:
giga Ice-cream

Elértünk a Zöld Piramishoz!Bent 90% páratartalom fogadott és kb.30 fok.Na ezt utálom nagyon, fulladok és izzadok tőlük!De ha az ember lánya kitalálta, hogy az esőerdőbe megy, akkor végig kell járnia!
Nagyon klassz kaland volt; leszámítva a hüje függőhidat!Azt utáltam, hogy Maci és Snoopy is ugrált és rázta a lábam alatt (mint a majmok)!Nem attól féltem hogy leesem, mert nagyon sűrű volt az oldalán a kötél, hanem ahogy lekecmeregtem  róla, imbolygott a talaj is alattam.Ezt valahogy túléltem.
Csodás növényzet,bambusz minden mennyiségben, kedves személyzet, különleges állatok.Ez így röviden elbeszélve a Piramis!Mentünk felfelé, lefelé, hídon, lépcsőn, sötétben és napfényben.Ja és volt monszun eső!
Aztán beléphettünk az Ócenáriumba! Kicsit nagyobbat vártunk, de ez is megfelelt azért! Nem szabad összehasonlítani a Tropicáriummal!

vízesés

cápa (rendes volt tőle, hogy odaúszott a fotózáskor)
jing & jang
barátok
lépcsőforduló

séta a levegőben(üveg van a lábunk alatt, meg egy majom is ugrált ott)

térkép-észek

kupola

Nincsenek megjegyzések: