2010. szeptember 5., vasárnap

NYÍREGYHÁ-ZOO 4.

Tovább sétáltunk és találkoztunk Djumbah szúrós tekintetével. Mármint én, mert a fiúk másfelé nézelődtek.
Szóval kiszúrt az üveg mögött, ahogy éppen őt fotózom.

Djumbah
üvegen keresztül is félelmetes
Mondjuk jobb, hogy nem személyesen találkoztunk, csak üvegen át szemlélődtük egymást.Szép haja van; ezt tudtam volna megdícsérni először!Biztos örült volna neki...?Kicsit elgondolkodta magát, ahogy a képen is látszik!

séró báró


kötél-idegek
A szemben lévő társbérlőkről is készítettem képeket; nem zavaró egy banda.Szépen elférnek egymás mellett.

pelikán-kán

Tarzan és az ő ösvénye

Snoopy bekandikált a madárházba.Én sajnos nem vagyok egy ornitológus, sem egy madárbarát.Bevallom félek hogy nekem jön valamelyik!Hitchcock filmje jut eszembe...
De olyan kedvesen invitált Snoopy, hogy összeszedtem összes bátorságomat és bementem.Nem bántam meg! Nagyon édes madarak voltak bent, és egyik sem akart nekem támadni!Tulajdonképpen nem vettek tudomást az emberekről,el voltak foglalva egymással, vagy éppen alukáltak.
szép pár

szomszédok

Nincsenek megjegyzések: