2008. július 22., kedd

DOLCE VITA

Azaz édes vita alakult ki Maci és köztem.Anyuról már nem is beszélek, amikor meglátta Sugar Shop honlapját, romokban hevert. Persze azért, mert belátta, hogy egyszer el kell vinnie szegény, sanyarú sorsú, alultáplált, édesség-hiányban szenvedő, anorexiásnak nem igazán nevezhető, csatamalac leány-gyermekét. Az unokákról még nem is beszéltem akkor!!!
Szóval valahogy odakeveredtem az említett honlapra. Rögtön elállt a szavam és a partedlit fel kellett kötnöm, mint a gatyamadzagot!
Érdemes odakattintani és virtuálisan egyelőre jól lakni! Ha eljutok oda, beszámolok róla, ígérem! De az nem most lesz! Brühühühü
Azzal vagyok elfoglalva, hogy milyenek is lehetnek az "esküvői torta és szülinapi torta ízű szájbalszamok", milyen lehet a "svéd akcentus szájspray"?
Persze elámultam a "gyümölcsös csokitorony" és a "fehércsoki vulkánon" is!!!
Beleszerettem első látásra a "gyerek-mignonokba"!
Igazságtalanság hogy pont én lettem második a cukros-versenyben! Egy örömem van, hogy ebben nem vagyok első!!!!! /I.diabetes/
Ha ezt most elolvassa a diabetológus dokibácsim, a "cukros-bácsi", valószínűleg fenékbe rúgás jár majd a következő kontrollon! Beszélni és álmodozni csak szabad, vagy nem????

Nincsenek megjegyzések: