2008. július 23., szerda

EGÉR MESE

Kedves Gyerekek! Ma a belvárosi egérről fogok nektek regélni. Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy kisegér. Aki minden, hangsúlyozom minden lyukba, belefért.
Na most, azt a tényt ha valaki megmagyarázza nekem ,hogy egy belvárosi bérház harmadik emeletére hogy a fenében liftezett föl, azt megcsókolom!
Történetünk úgy folytatódik drágáim, hogy kedves Édesanyám, ma délelőtt üldögélt a nappaliban és édes barátnéjával csicsergett. Az eső kint szép csndben esett. Ekkor az Anya felugrott és csontig ható indiánüvöltéssel azt ordította: -"Egér!"
Barátnéja a fotelben kedvesen megnyugtatta /lévén pszichológusi végzettsége van/ hogy ő hallotta egy ideje a kapargászást.
Kiabálta a nevem a Mutterkám és esdeklően nézett felém, mentsem meg!!! ÉN? Én jobban félek az egértől, mint ő tőlem. Valaha, megboldogult lánykoromban egy alkalommal laktam együtt egy egérrel napokig. Nem létezett megfogni a ki szürkét. Több át nem aludott éjszaka után, azt gondoltam, nem érdekel a dög! Így aztán megnyugodtam sé éltem az életem. Ez olyan jól sikerült,, hogy meg is feledkeztem a kis cincogiról.Teltek a napok és egyszer takarításra adtam a fejem.A rettenetes por miatt a sarkokat is kipakoltam. Egyszercsak találtam egy kis szőrpamacsot. Az éhenhalt egér volt!Béke poraira!
Visszatérve a mába; tanácstalanul nézegettük egymást és persze rámjött a röhögőgörcs a nappaliban!
Felhívtam Macit, mint mentőszolgálatot. Gondoltam ha túlélte a vérvételt, mentsen meg minket. Vagy az egeret tőlünk?? Nos, jöttek Tőle és a férfi-kollégáitól a jó ötletek.Sorrendben:
1.Fogjak egy partvist és kergessem az egeret! / Ja, üljek rá és repüljek?
2.Ha kergetem akkor az egér elszédül! /Én is elszédülök, körbe-körbe...
3.Tegyek ki egy műanyagtálba sajtot és nyomjama tálat tele pluszban ragsztóval! /Technokol rapiddal és akkor elbódulunk egerestül! Beszívunk mi?
4.Vegyek egérfogót! /olyan kis kéz- és nyaklecsapósat! Pfúj!!!
5.Menjek egérfogó-árusító-boltba! /itt a belvárosban olyan bolt dögivel van!Menjen az egér inkább a fenébe!

Végül is Maci azt ígérte, hogy munka után megpróbál a madaras-tescoban venni valami féle-fajta, egérelrettentőkézikészüléket!!!!!!! Szóval megment minket!

Lehet hogy délután kínomban felhívom Bridzsiéket. Ők nagy egérszakértők, a múltkor hetekig kergettek egy szemtelen /nem vak!/ egeret a konyhájukban!!!

Nincsenek megjegyzések: