2008. július 22., kedd

SNOOPARIZER
Snoopy barátom ma távrecsegett nekem, hogy rántott cukkínit készít. Zsemlemorzsa hiányában úgy gondolta, hogy párizsiasan süti meg. Így egyéb iránt egészséges kaját fabrikál össze.
Megérdeklődte hogy a liszt-tojás-liszt triplavariáció vagy a liszt-tojás duóvariáció a jobb? Én persze az utóbbira szavaztam. Nem jól tettem, de kértem a közönség véleményét, ugyanis közben a másik fülemen Maci volt a vonal végén. Még jó hogy csak 2 fülem van, ha 8 lenne, akkor konferencia-beszélgetés lenne a fejemen?!
Maci, mint öreg vendéglátós üzente Snoopynak, hogy a párizsias mód az Ő általa jónak vélt, tripla megoldás. Már megint parizer-kedés folyik! Szóval a fiúk győztek!

SNOOPALACSINTA
Csajok figyelem!!!Snoopynak más jó gasztro-ötletei is vannak. Mesélte hogy sütött palacsintát és nem akart túrókevergetéssel tökörészni, ezért beszerzett túró rudikat. Szétvágta a rudolfkákat és a friss forró palacsintákokat töltötte meg velük! Nyami!!!!!!!
Snoopy és Laci ausztrál kalandjait lehet hogy folytatásonként felkörmölöm ide. Ehhez azért majd a szerző engedélyét kérem persze!

Nincsenek megjegyzések: